„Ha ebben a zajban kitűnik valami, az mindenképpen pozitív”- Nőktől nőknek sorozat 2.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A nők ünneplése, támogatása nem csak egy napon, a nőnapon fontos. A magazinunk tartalmával, az eseményeinkkel, az aktivizmusunkkal mi minden nap a nőkért dolgozunk. Most egy héten keresztül, nőnap alkalmából csak magyar, női vállalkozások által készített termékeket mutatunk nektek.

 március 9.
A By Women GLAMOUR 100 behálózza a világot, és nem kevesebbre vállalkozik, minthogy változást érjen el, vállalkozásra inspirálja a nőket világszerte
Fotó: GLAMOUR

A nemzetközi projektünk, a By Women GLAMOUR 100 behálózza a világot, és nem kevesebbre vállalkozik, minthogy változást érjen el, vállalkozásra inspirálja a nőket világszerte. Tudjuk, hogy az önálló jövedelem az egyenlő bánásmód elérésének egyik eszköze. Támogasd te is a női vállalkozásokat!

By Women GLAMOUR 100

A By Women GLAMOUR 100 a magazinunk világra szóló projektje, amivel folytatjuk a nők támogatását. 2017 óta Magyarországon november 1-e után eddig is csak a nőknek adtunk megbízásokat, ezzel kompenzálva a nők és férfiak fizetése közötti még mindig nagyon jelentős különbséget. A GLAMOUR Summintjainkkal, a GLAMOUR Women of the Year Az év vállalkozója kategóriájával és még megannyi kezdeményezésünkkel folyamatosan felhívjuk a figyelmet a nőkkel kapcsolatos szemléletmód megváltoztatásának szükségességére és a nők figyelmét arra, hogy az öngondoskodás nemcsak a saját, de a gyermekeik jövőjét is meghatározza.

AGNES KOVACS

Az AGNESKOVACS tervezőjének, Kovács Ágnesnek a kézművesség és a bőr iránti szeretete már egészen fiatalon megmutatkozott. „Moholy-Nagy László szülőfalujából származom, Bácsborsódról, ahol gyermekkoromban volt szerencsém kipróbálni az alkotás különböző formáit. Sokat tanultam a nagymamámtól, aki varrónő volt. Vannak bőrös felmenőim is, két dédnagyapám, az egyik cipész, a másik pedig szíjgyártó volt” - árulja el Ágnes. A tervező egyedi táskáival és kiegészítőivel arra ösztönöz minket, hogy merjünk különbözni. „Szerintem rendkívül fontos a megfelelő szelekció. Nem mindegy, mit mivel párosítasz, hogyan emeld ki az értékeket, hova teszed a hangsúlyt. Az AGNESKOVACS táskák és kiegészítők formailag karakteresek, de nem kiabálnak, hanem szerényen emlékezetesek. Nagyon sok visszajelzés érkezik a vásárlóinktól, hogy rengetegen leszólítják őket az utcán, hogy megdicsérjék a táskájukat. Ha ebben a zajban kitűnik valami, az mindenképpen pozitív.”

Az Agnes Kovacs márka termékei letisztult stílust képviselnek, és örök daraboknak számítanak
Fotó: GLAMOUR

ANJA

Az Anja alapítójának és társtulajdonosának, Bagi Renátának nem volt újdonság a kozmetikumok világa, hiszen a Dora Natura márka társalapítójaként régóta aktívan jelen van a piacon. Ennek köszönhetően hosszú évek széleskörű tapasztalataival vágott bele a márka felépítésébe. „Nyolc éve dolgozom szorosan kozmetikai- és táplálékkiegészítő gyártókkal. Számos cég és márka működését láttam közelről, pontosan tudom honnan érkeznek a valódi értékek, és hol köt ki az, aminek nincs tartalma.” - mondja Renáta. „Az Anjánál célunk, hogy hiteles és naprakész tájékoztatást nyújtsunk, edukáljuk az embereket, elsősorban azokat, akik nyitottak erre és tudatosan élnek. Ezen filozófia mentén fejlesztjük a termékeinket is, amik megfelelnek a legfrissebb kutatási eredményeknek.” A termékek megalkotásánál kulcsszerepet játszottak a környezetvédelmi szempontok és a kritikusan átgondolt fogyasztási szokások, valamint az ökotudatosság. Küldetésüknek tartják, hogy értéket teremtsenek, amelyek alappillérei között szerepel a megfelelő tudás átadása, a belső és külső harmónia megteremtése, az őszinteség és átláthatóság, az új innovációk felkutatása és a biztonság is.

Magic Oil bőrápoló olaj ANJA 10 900 Ft/125 ml (87,2 Ft/1 ml)Hair energy Pills hajvitamin ANJA 23 950 Ft/120 dbSea Yourself szójagyertya ANJA 3990 Ft/100 gVegan Collagen Booster kollagéntermelést támogató kapszula ANJA 9900 Ft/120 dbScalp Treatment tengeri sós fejbőrradír ANJA 10 900 Ft/200 ml (54,5 Ft/1 ml)
Fotó: GLAMOUR

PRINTA

A 7. kerületi Rumbach Sebestyén utca mára szinte összeforrt a Printa nevével. Majoros Zita projektje azonban nemcsak egy márka és design üzlet, hanem művészeti galéria és szitanyomó stúdió is egyben. A limitált szériás, egyedi tervezésű ruhákat, posztereket, ajándéktárgyakat, otthoni kiegészítőket helyben tervezik és gyártják újrahasznosított, organikus és innovatív alapanyagokból, ötvözve a hagyományos kézműves technikákat a modern technikai lehetőségekkel, a zero waste jegyében. Kedvenceink közé tartozik a Printa’s Pest kollekció, melyet a főváros színes világa ihletett; poszterek, szuvenírek és ruházati cikkek viselik Budapest mintáit. A Printa rendszeresen jelentkezik kapszulakollekciókkal és egyedi kollaborációkkal, továbbá együtt dolgoznak magyar kézművesekkel, iparosokkal, művészekkel is.

A Printa ökotudatos, kisszériás darabjai feldobják a mindennapokat
Fotó: GLAMOUR

Támogasd a nők által alapított magyar vállalkozásokat! Segítünk!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője