Arcjóga: 4 gyakorlat a tökéletes arcbőrért

2021.május.17.

Talán elsőre meglepődnél, ha azt mondanánk, hogy különösebb erőfeszítés, méregdrága krémek és plasztikai műtétek nélkül is lehet az arcbőröd ragyogóan feszes és tónusosan karcsú, mégis létezik egy tevékenység, az arcjóga, amely garantálja, hogy meghatározott gyakorlatok ismétlése fokozza a keringést, ami ránctalanító és feszesítő hatású, továbbá megoldást jelent olyan problémákra is, mint a megereszkedett szemhéj, a szarkalábak vagy a szem alatti karikák.

Arcjóga: 4 gyakorlat a tökéletes arcbőrért
Fotó: GettyImages, Motázs: Glamour

Mutatunk négy olyan arcjóga gyakorlatot, amelyek mindössze tíz percet vesznek el a napodból és garantáltan megreformálják az arcodat, textúrájában és formájában egyaránt.

1. Viszlát homlokráncok! Gyakorlat a simább homlokért

Szorítsd ökölbe mindkét kezedet, helyezd a homlokod közepére ujjakkal lefelé és mérsékelt nyomást alkalmazva húzd ökleidet a halántékod irányába. Ismételd meg a gyakorlatot 6 alkalommal.

2. A megereszkedett szemhéj a múlté! Gyakorlat a tágabb tekintetért és a szarkalábak eltűntetéséért.

Mutass béke jelet mindkét kezeddel, majd helyezd a mutatóujjad a szemöldököd külső szélére, középső ujjadat pedig a szemöldököd belső szélére. Alkalmazz mérsékelt nyomást, miközben szemeiddel felfelé nézel. Ezt a gyakorlatot 8 alkalommal végezd el.

3. Búcsút inthetsz a fáradtnak tűnő tekintetnek! Ez a gyakorlat nemcsak a szem alatti táskák felszívódását, hanem plusz “szolgáltatásként” a szemöldök megemelését is biztosítja

Helyezd a két tenyeredet az arcodra, úgy, hogy gyűrűs ujjaid a szemöldököd külső végén helyezkedjenek el, azután enyhe nyomást alkalmazva emeld felfelé a kezed, majd vissza. Érezd, ahogy a bőröd húzódik a gyakorlat közben. A gyakorlatot érdemes négy alkalommal elvégezni.

4. Hagyd, hogy vékony és csontos arcformád legyen, csakúgy mint a sztároknak! Ezzel a gyakorlattal garantáltan elérheted

Húzd hátra a fejedet annyira, hogy érezd a nyakadban a feszességet, közben nyomd előre az alsó ajkad, így mégjobban érzékelheted a nyújtás intenzitását. Helyezd az ujjaidat a nyakad mindkét oldalára, majd húzd lefelé az ujjakat egészen a kulcscsontodig. Ezt a gyakorlatot ismételd meg 5 alkalommal.

Szöveg: Vajasová Flóra

Ez is érdekelhet

Dafni ma ezzel a különleges kiegészítővel dobta fel a szettjét

Dafni ma ezzel a különleges kiegészítővel dobta fel a szettjét

GLAMOUR Horoszkóp

Napi horoszkóp: szerencsét ígér a mai nap sokunknak - szeptember 18. szombat

Napi horoszkóp: szerencsét ígér a mai nap sokunknak - szeptember 18. szombat

Divathírek

Megnyitott az Etele Plaza: íme minden, amit tudnod kell róla

Megnyitott az Etele Plaza: íme minden, amit tudnod kell róla