Kipirosodott, megizzadt Tolvai Reni és Metzker Viki

2016.március.31.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Burger King új, extra csípős burgerét olyan hírességek kóstolhatták meg először, mint Dj Metzker Viktória, Tolvai Reni, a rapper Missh és a youtuber GoodLike. Az Angriest Whoppert egyszerűen muszáj kipróbálni.

A hírességek sem tudták még a Burger King fotózáson, hogy egy magyarországi pékségben készül az a buci, amely a tésztába kevert paprikától és a paradicsomtól válik pirossá. A csípős zsemlét innen szállítják az európai régió összes Burger King éttermébe az Angriest WHOPPER® nevű szendvicshez.

Igazi kihívás

Még a csípős ízek kedvelői is meglepődnek majd, ugyanis nem csak a buci lesz csípős, hanem a hozzávalók is: jalapeno paprika, extra erős titkos szósz és csípős bundázott hagyma kerül a tűzön grillezett hús mellé.
A limitált kiadású Angriest WHOPPER® a világpremierrel egy időben, mától kapható a magyarországi BURGER KING® éttermekben is.

DJ Metzker Viktória és Tolvai Reni is szeretik a pikáns ízeket, ezért örömmel vállalták be a csípős hamburgert. A kóstoló a fiúknak, a YouTube videós GoodLike-nak és a rapper Mr. Missh-nek is kihívást jelentett, nem mindennapi hatást váltott ki belőlük a szokatlanul csípős érzés. A celebek és az Angriest WHOPPER® kihívás képeiért érdemes követni a #whopperFace és az #angriestwhopper tageket, vagy a Burger King Instagram és Facebook oldalát.

A kampányról

A kreatív koncepció és a kampány elemeinek kidolgozása az Avantgarde PR nevéhez fűződik, illetve az alapötlet is a kommunikációs tanácsadó cégtől származik. Komoly kihívást jelentett, hogy a fotózás során elkészített képek teljes mértékben eltérnek a végleges fotóktól. A munka során figyelni kellett arra, hogy nem elegendő, hogy valaki jól néz ki a képeken, úgy kellett megtervezni, hogy hiteles legyen a végeredmény is. "Ilyen például, ha a háttérbe az utómunka során egy utcai lámpa kerül, hiszen annak tényleg fényt kell vetnie a modellre, vagyis már a műteremben figyelni kell arra, hogy megfelelő helyről világítsunk" – magyarázták a szakemberek.

A kampány másik fő érdekessége, ami további tervezést igényelt, hogy a bevezető szakasz képeit az eredeti fotókból kellett kivágni. Lényegében egy fotóból két teljesen eltérő fénykép készült. Mindezt úgy megvalósítva, hogy a két kép ne utaljon egymásra, akár gondolkodásra tudja késztetni a nézőket, hogy vajon itt most miről is lesz szó!

Az Avantgarde PR munkáját a művészi értékű fotók elkészítésével az S1STUDIO munkatársai, Bati Dániel és Megyeri Viktor segítették. A fotók elérték a kívánt hatást, már az első nap több ezer lájkot gyűjtöttek össze.





Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Fél perc alatt kiütötte ellenfelét a Sztárbox egyik győztese - mutatjuk a nyertesek listáját

Fél perc alatt kiütötte ellenfelét a Sztárbox egyik győztese - mutatjuk a nyertesek listáját

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Glamour-napok ősz 2023

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Szépséghírek

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

PR

Addiktív, elegáns és mámorító: mutatjuk a parfümöt, amit most mindenki akar (x)

Addiktív, elegáns és mámorító: mutatjuk a parfümöt, amit most mindenki akar (x)

PR

A tökéletes ajándékpáros: egy illat neki és neked (x)

A tökéletes ajándékpáros: egy illat neki és neked (x)

PR

Ezekkel a módszerekkel felveheted a harcot a pattanásokkal és pigmentfoltokkal (x)

Ezekkel a módszerekkel felveheted a harcot a pattanásokkal és pigmentfoltokkal (x)

PR

Mihez kezdj, ha megszorultál anyagilag? (x)

Mihez kezdj, ha megszorultál anyagilag? (x)