Óriási érdeklődés övezte a magyar designerek kiállítását Milánóban

2019.április.17.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Több ezer érdeklődő, köztük nemzetközi szakemberek, újságírók és showroomok vezetői látogatták meg a magyar designerek kiállítását április 9. és 14. között a milánói Brera Design Districten. A központi elhelyezkedésnek és a különleges termékeknek köszönhetően gyakran sorban álltak az érdeklődők az installáció előtt.

Áprilisban évről évre a milánói Design Hét ad otthont a szakma két legjelentősebb eseményének: a Salone Internazionale del Mobile nemzetközi bútorkiállításnak, valamint a Fuorisalone ("saloni-n kívüli") eseménysorozatnak, melyek mára nemzetközi referenciaponttá váltak a design és bútorgyártás területén. Több mint 370.000 érdeklődő, köztük kereskedők, buyerek, gyártók és szakemberek látogatják a szakvásárt.

A magyar installáció az esemény fő helyszínén, a Brera Design Districten fogadta az érdeklődőket. Az öt nap alatt több ezren tekintették meg a magyar designerek munkáit, köztük kanapékat, lámpákat, textileket, kerámiákat és üvegtárgyakat. A szakmai szempontok által kiválasztott 13 magyar designer az ADAMLAMP (Juhász Ádám), Andrási Edina, a Brinkus Design (Brinkus Kata), Bokor Gyöngyi, a CODO (Kodolányi Gábor), a Marta Edocs Glass (Edőcs Márta), a Hannabi Sofa (Rácz Anikó), a Biela Collection (Kerékgyártó András), a Knetik Dóra, a KOMONKA Textile (Kovács Móni), a Polyunomi (Lakatos Ábel), a POSITION Collective (Kertész Attila, Simonfalvi Bence) és a STUDIO NOMAD (Pásztor Bence, Tarcali Dávid, Pongor Soma).

Andrea Davide Cuman, a Studiolabo és Brera Design District nemzetközi kapcsolatokért felelős menedzsere kiemelte, hogy a magyar designerek darabjai nagyon magas minőséget képviselnek és különlegességük abban rejlik, hogy a nemzetközi trendek mellett a saját, Magyarországra jellemző nemzeti jegyek is megjelennek bennük.

"Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen hatalmas volt az érdeklődés a magyar designerek iránt. Mindenkitől nagyon pozitív visszajelzést kaptunk, mind a nemzetközi szakemberek, mind az újságírók kiemelték, hogy a magyar termékek kreatívok és sokszínűek, letisztultságuknak köszönhetően megállják a helyüket az olasz és nemzetközi piacokon is." – tette hozzá Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője