Feszes mell természetes módon? Itt a megoldás

2019.február.13.

Legyen kicsi vagy nagy, egyforma vagy kissé eltérő a melled, semmiképpen nem szabad szégyellned. Manapság egyre több nő folyamodik mellnagyobbításhoz, ami kétségkívül komoly felelősséggel jár. De ha nem műtét, akkor mégis mi a megoldás, ha változtatni akarsz a melleiden? Nos, egy Youtuber egészen elképesztő ötlettel állt elő: szerinte a mellek feszesítéséhez fogkrémet érdemes használni és mindössze öt nap után érzékelhető lesz a változás.

Feszes mell természetes módon? Itt a megoldás
Fotó: giphy

A vlogger fogkrémet, lisztet, tojásfehérjét és reszelt uborkát kent a mellére, majd állítása szerint a folyamatot megismételve öt nap után látható változáson ment keresztül a melle. Ezt azonban semmiféle tudományos vizsgálat nem támasztja alá, nem is javasolt a kipróbálása. De akkor mégis mit tehetsz, hogy természetes módon feszesebb legyen a melled?

1. Válassz megfelelő alvópózt

Fotó: giphy

Ugye te is aludtál már úgy, hogy a térdeidet egészen a melledig húztad fel vagy éppen hason fekve aludtál? Ezzel rosszat teszel a mellednek, hiszen hosszú órákon át lesz nyomásnak kitéve. Oldalra fordulva aludni sem jó választás, mert idővel felerősíti a mellráncok kialakulását. A legjobb, ha háton alszol vagy a melled alá teszel egy kispárnát.

2. Ne viselj mindig melltartót

Fotó: giphy

Rengeteg tanulmány foglalkozik azzal, vajon mivel teszel jobbat a testednek; melltartó folyamatos viselésével vagy az abszolút nélkülözésével. A legjobb, amit választhatsz, az a középút: általában viselj melltartót, azonban válassz olyan napokat is, amikor hanyagolod. Ami pedig még nagyon fontos: ha melltartót viselsz, győződj meg róla, hogy biztosan a legmegfelelőbb méretet hordod-e.

A mellrák gyógyítható: Ezzel az egyszerű teszttel időben észreveheted, ha baj van

A mellrák gyógyítható: Ezzel az egyszerű teszttel időben észreveheted, ha baj van

3. Használj fényvédőt

Fotó: giphy

Az arcodat érő UV-sugarak sok esetben ugyanúgy elérik a melledet is. Ha szabad utat engedsz a napsugaraknak, akkor mindenképpen ügyelj arra, hogy fényvédőt is használj, hiszen ahogy a tested többi részét, a mellkasod bőrfelületét is megviselik az UV-sugarak.

4. Felejtsd el a crash-diétát

Fotó: giphy

A crash-diétát sok tényezője miatt éri kritika, ez alól nem kivétel az sem, hogy a melledre milyen hatást gyakorol. Minden alkalommal, amikor a súlyod gyors mértékben változik, nagy erőfeszítést jelent az emlőszöveteknek is és nem lesznek képesek megfelelően regenerálódni.

5. Ne dohányozz

Fotó: giphy

Sok oka van annak, amiért érdemes letenned a cigit, ezek közé tartozik a melled egészsége és megfelelő állapota is, ugyanis bármilyen mennyiségű dohányzás gyengíti a bőrt és csökkenti a bőrfelszín vérellátását.

6. Végezz erősítő gyakorlatokat

Fotó: giphy

A mellkasi izmokat célzó és erősítő gyakorlatok segíthetnek az emlőszövet hatékony működésében, ezzel megőrizve feszességét. Ha egyébként is edzel, építs be ilyen gyakorlatot az edzésedbe, ha pedig nem, máris megvan a motivációd, hogy belevágj.

7. Próbáld ki a rádiófrekvenciás bőrfiatalítást

Fotó: giphy

A Thermage kezelés egy olyan nem sebészeti kozmetikai eljárás, amely rádióhullámokat használ a kollagénrétegek bőrben való erősítésére. Ez az eljárás segíthet a mellek megemelkedésében és feszesítésében is.

Ez is érdekelhet

Túl sokat utazunk magas kibocsátással

Túl sokat utazunk magas kibocsátással

Sztárhírek

Tóth Andi megrázza magát és megy tovább

Tóth Andi megrázza magát és megy tovább

GLAMOUR Horoszkóp

Pink hajtól a cuki copfokig - Ezt a frizurát próbáld ki a horoszkópod szerint

Pink hajtól a cuki copfokig - Ezt a frizurát próbáld ki a horoszkópod szerint