Újabb kampány adja tudtunkra, hogy narancsbőrrel, szeplőkkel, ráncokkal együtt vagyunk gyönyörűek

2018. január 26.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az utóbbi időben már nem megy ritkaságszámba, ha egy divatmárka test-pozitív reklámot készít a kollekciójához. Szerencsére egyre több plus-size modell tűnik fel a fotókon, és az eltérő testalkatú lányok mellett a bőrszín, az elváltozások, és az életkor kérdése is napirendre került. Divatba jött a diverzitás, és mára már nem csak a csontsovány, hófehér bőrű lányok uralják a szakmát.

Az All Woman Projekt és Benjamin Simpson közös alkotása szintén ezen ügy mellé állt. Legújabb kampányuk fő célja nem más, minthogy bemutassák a szépség különböző értelmezési lehetőségeit, és teret adjanak egy olyan kérdésnek, ami minden nőt foglalkoztat.

Láttad már? Cellulitisz, stria, bőrhibák a Missguided új kampányában!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Szörfdeszkán érkezik a Télapó, ilyen az ausztrálok és az ausztráliai magyarok karácsonya

glamour plusz ikon Szörfdeszkán érkezik a Télapó, ilyen az ausztrálok és az ausztráliai magyarok karácsonya

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Ezekkel a termékekkel érdemes előre feltölteni a kamrát karácsony előtt (x)

Ezekkel a termékekkel érdemes előre feltölteni a kamrát karácsony előtt (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)