Újabb kampány adja tudtunkra, hogy narancsbőrrel, szeplőkkel, ráncokkal együtt vagyunk gyönyörűek

2018. január 26.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az utóbbi időben már nem megy ritkaságszámba, ha egy divatmárka test-pozitív reklámot készít a kollekciójához. Szerencsére egyre több plus-size modell tűnik fel a fotókon, és az eltérő testalkatú lányok mellett a bőrszín, az elváltozások, és az életkor kérdése is napirendre került. Divatba jött a diverzitás, és mára már nem csak a csontsovány, hófehér bőrű lányok uralják a szakmát.

Az All Woman Projekt és Benjamin Simpson közös alkotása szintén ezen ügy mellé állt. Legújabb kampányuk fő célja nem más, minthogy bemutassák a szépség különböző értelmezési lehetőségeit, és teret adjanak egy olyan kérdésnek, ami minden nőt foglalkoztat.

Láttad már? Cellulitisz, stria, bőrhibák a Missguided új kampányában!


Galéria

Bezárás
2021.01.31.
Vissza a cikkhez

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Életünk felét merengéssel töltjük, jó hír, hogy ez sokkal hasznosabb az agynak, mint gondoltuk

glamour plusz ikon Életünk felét merengéssel töltjük, jó hír, hogy ez sokkal hasznosabb az agynak, mint gondoltuk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

3 tipp, amivel megelőzheted az egyik legveszélyesebb intimfertőzést! (x)

3 tipp, amivel megelőzheted az egyik legveszélyesebb intimfertőzést! (x)

Igaz vagy hamis: Lássuk, 6 állításból hányat tudsz helyesen a hüvelyszárazságról! (x)

Igaz vagy hamis: Lássuk, 6 állításból hányat tudsz helyesen a hüvelyszárazságról! (x)

Online ismerkedés kisokos: mutatjuk a randi appok legnagyobb buktatóit (x)

Online ismerkedés kisokos: mutatjuk a randi appok legnagyobb buktatóit (x)