14 évesen saját márkája van, és méheket ment a bevételből

2019. május 31.
Ez a cikk több mint 6 hónapja frissült utoljára, a benne lévő információk elavultak lehetnek.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Brain Bar jövőfesztiválon első napjának reggelén a még csak 14 éves Mikaila Ulmerrel vol szerencsénk találkozni. A lány története lenyűgöző és minden bizonnyal egyedülálló, ugyanis már ilyen fiatalon elmondhatja magáról, hogy saját vállalkozása van, amivel ráadásul jótékonykodik is.

14 évesen saját márkája van, és méheket ment a bevételből
Fotó: Getty Images

Mikaila még csak 4 és fél éves volt, amikor elkezdett limonádét árulni a házuk előtt. A szülei persze a segítségére voltak, apukája épített neki egy standot, anyukája pedig kosztümöt varrt, amiben árulhatta a finomságokat.

A kislány a nagymamája receptjét használta, aminek az egyik titka az volt, hogy cukor helyett mézet használt a limonádé elkészítéséhez. Miután Mikailát megcsípték a méhek - akiket vonzott ez a finomság -, utánajárt, hogy mégis mi a pontos szerepük az életben. Rájött, hogy a méhek nélkül nagyon nagy bajban lennénk, és mivel a kihalás fenyegeti őket, tudta, hogy tennie kell valamit, hogy megakadályozza ezt. Éppen ezért arra gondolt, hogy a bevétel egy részével támogatja a rovarokat, és ebben a szülei is segítségére voltak.

Az előadása után alkalmunk volt egy kicsit beszélgetni a fiatal tehetséggel, aki megosztotta velünk azt is, hogy mi a sikerének a titka, mit csinál szabadidejében, és kikre tud a leginkább támaszkodni:


Mikaila iskolába jár és hétvégenként foglalkozik a vállalkozással, de szabadidejében nagyon szeret röplabdázni, olvasni és játszani az új kutyusával, Honey-val. Imád utazni, új helyeket felfedezni, Budapest is nagyon tetszik neki, pedig még csak egy napja van itt.

Három inspiráló nő, akik megváltoztatják a jövőt

Három inspiráló nő, akik megváltoztatják a jövőt

Azt is elmondta, hogy a Me & the Bees nevű márkáját teljesen külön kezeli az iskolától, azonban amennyiben iskolatársai segítségre szorulnak valamilyen projekt alkalmával, nagyon szívesen segít nekik.

Úgy gondolja, hogy a sikerének a kulcsa az, hogy tényleg elhivatott az ügy irányában, és szeretné megmenteni a méheket. Amikor kicsit nehezebb a munka, besűrűsödnek a napjai, akkor arra gondol, hogy ezzel megváltoztatja a világot. Tudja, hogy az ő szenvedélye a márka iránt nem csak neki kedvez, hanem mindenkinek.

A 14 éves lány egy dolgot bánt meg, amit másképpen csinált volna: sokan mondták neki, hogy túl fiatal ehhez, és elbátortalanították attól, hogy nekikezdjen a vállalkozásnak. Sokszor ez zavarta őt, és visszafogta, de legalább most bebizonyította, hogy tényleg megérte.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megválasztották 2026 színét, és azon túl, hogy gyönyörű, nagyon fontos üzenete van

Megválasztották 2026 színét, és azon túl, hogy gyönyörű, nagyon fontos üzenete van

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)