Felejtsd el a szezonokat az AANRO-val

2022.június.20.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Szűcs Áron márkája, az AANRO szezonmentes alapdarabokat kínál. A fiatal brandet az innovatív tervezés, a vásárlói igények figyelembe vétele és a magas minőség jellemzik. Az alapítót a márka létrehozásáról, inspirációjáról, törekvéseiről és céljairól kérdeztük.

Mesélj kicsit a hátteredről. Ki áll az AANRO mögött?

Érdeklődő és energikus gyerek voltam. Állandóan kerestem az újat, a szépet, a különlegeset. Mindig más érdekelt, mint a velem egykorú társaimat. Életem egész korai szakaszától jelen volt a kreativitás, az alkotni akarás. Sok mindenben kipróbáltam magam, például a színdarab írásban, kirakatrendezésben vagy bútortervezésben. Körülbelül 16 éves koromban a ruhatervezést is egy ilyen korszakom során fedeztem fel, azzal a különbséggel, hogy ennek nem lett vége. Édesanyám végzettségét tekintve ruhaipari mérnök, első terveim megvalósítása során ő segített a kivitelezésben, tőle tanultam meg a ruhakészítés alapjait. A kezdeti érdeklődés először hobbivá, majd hivatássá alakult. A mai napig - ha időm engedi - képeket festek, illetve az építészet is érdekel, de a divatban találtam meg azt, ami számomra a legfontosabb. Azt a képességet, hogy a ruhák által magabiztosságot adhatok a viselőjüknek.

Hogyan döntöttél a márkaalapítás mellett? Mikor, hogyan született a brand?

Saját brandet 2018-ban indítottam - más névvel -, azonban két év után úgy éreztem, hogy az akkori névvel és koncepcióval nem tudok teljes mértékben azonosulni. Erre az időszakra főpróbaként tekintek, ahol megtapasztalhattam, hogy mi az, amiben jó vagyok és mi az, amiben a vevőim szerint jó vagyok. Megismerhettem egy darabot a piac működéséből, és ami a legfontosabb, a korábbi elméleti tudásomat gyakorlati tapasztalatokra cseréltem.

Ez a tapasztalat fordított a férfi ruhák irányába.
Hitelességet ad, hogy a női ruhákkal szemben a férfi termékeket én is fel tudom venni, érzem, hogy milyen benne lenni, mennyire praktikus és kihasználható. Ha te szereted a saját termékedet, azt gondolom, nagyobb valószínűséggel fogják mások is.
 Az AANRO márka 2021. végén indult el és a visszajelzések alapján egyértelművé vált számomra, hogy az arculatváltással jó döntést hoztam.

Hogyan foglalnád össze az AANRO identitását? Milyen üzenetet szeretnél közvetíteni a márkán keresztül?

Az AANRO márkát a sportosság, multifunkcionalitás és ökotudatosság jellemzi. A brand célja, hogy olyan seasonless gardróbot hozzon létre a vásárlói számára, amelyben egymással jól kombinálható, magas minőségű termékek találhatók. A tervezéskor szem előtt tartva célcsoportom igényeit, a klasszikus fazonokat ötvözöm sportos elemekkel és a legújabb technológiákkal. Bízom benne, hogy ez segítséget ad az AANRO vásárlónak abban, hogy a céljaik elérésének útján legalább a megjelenésükkel kevesebbet kelljen foglalkozniuk.

A magas minőség kifejezetten fontos a brand számára. Minden fejlesztést gondosan elemzek. Olyan korszerű technológiákkal dolgozok - ragasztás, hőillesztés, szalagozás, ultrahanggal történő perforálás -, amelyek mind hozzájárulnak ahhoz a luxus érzéshez, amely egy gondosan kidolgozott termék kézhezvételénél tapasztalható. Egy AANRO termék tulajdonosa megtalálja a kedvenc sziluettjét, több részlettel, finomabb befejezéssel és megmunkált szövetekkel. Az AANRO úgy fejlődik, mint mindig, végtelen odafigyeléssel, biztosítva a ruhadarabok kivételes viseletét.

Célom, hogy a brandre ne csak divatmárkaként, hanem hosszú távú befektetésként is tekintsenek.

Közös gondolkodásra és párbeszédre készteti a résztvevőket ez a különleges, magyar fejlesztésű társasjáték

Közös gondolkodásra és párbeszédre készteti a résztvevőket ez a különleges, magyar fejlesztésű társasjáték

Mi inspirál?

Az AANRO márka esetében seasonless kollekciókról beszélhetünk. Ez azt jelenti, hogy nincsenek erős váltások minden szezont követően. A tervezési folyamat során a legfontosabb szempont, hogy hogyan tudok a márka értékeit és a vásárlóim igényeit figyelembe véve egy olyan termékcsaládot összeállítani, ami később kiindulási alapként tud szolgálni az újabb és újabb termékekhez. Mint egy jól megtervezett gardrób a vásárlók számára, hiszen olyan termékek találhatók benne, amik jól kombinálhatók egymással és hosszú ideig használhatók.

A seasonless termékeknél fontos megemlítenem, hogy véleményem szerint a fast fashion-nél sokkal fenntarthatóbb. A nagy extrémitások és váltások helyett egy sokkal kiegyensúlyozottabb gardróbra lenne az embereknek szükségük, ami olyan alapdarabokra és minőségi termékekre épül, amelyeket hosszú ideig szívesen hordanak. A férfiakra, azt gondolom, kifejezetten igaz, hogy szeretnek jobb minőségben kevesebb terméket vásárolni és sokkal kiegyensúlyozottabb az öltözködésük.

Min dolgozol épp? Mit láthatunk leghamarabb tőled?

Tavaly október óta egyedi méretben is veszünk fel rendelést, amit nagyon szeretnek a vásárlók. Ez a szolgáltatás több időt és extra figyelmet igényel, azonban hozzájárul ahhoz, hogy a megrendelő számára egy különleges termék legyen, amit hosszútávon szeretni és viselni fog.
Emellett készülök az őszi időszakra, bízom benne, hogy az új termékeket már a saját webshopomon keresztül tudom prezentálni.

Ki az, akin viszont látni egy AANRO darabot hatalmas örömet jelentene? Ki testesíti meg szerinted leginkább a brandet?

Megtiszteltetés lenne, ha Fucsovics Marci képviselné a márkát. Tökéletesen megtestesíti azt a szellemiséget, amit a márkám képvisel. Szorgalmas, tehetséges fiatal ember, aki küzd az álmaiért. Úgy gondolom ezek a tulajdonságok inspirációul szolgálhatnak másoknak is.

Hol, hogyan lehet vásárolni a márkától?

Jelenleg offline a Home of Fashion és a 320DTLA budapesti, illetve az Esme győri üzletekben vásárolhatók meg a termékeim. Online a Home of fashion és a Budapest Select store oldalakon van jelen a márkám. Szeptembertől indul a saját webshopunk, ahol több szolgáltatással és szélesebb termékválasztékkal várjuk majd vásárlóinkat.

Mik a terveid a brand jövőjét tekintve?

Jelenleg a legfontosabb cél a márka stabilizálása és megismertetése a hazai közönséggel. Készül az AANRO saját webshopja, illetve egy nagyobb hangvételű marketing kampány, amit idén őszre tervezek. Hosszútávú terveim között szerepel a brand nemzetközi piacra lépése. Ehhez még időre és biztosabb háttére van szükség, de ahogy korábban mondtam - “elhivatott vagyok és hiszek a kitartás, szorgalom és a következetesség erejében”.

Dózsa Kamilla

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Hoppá! Meghan Markle lecserélhette a Harry hercegtől kapott eljegyzési gyűrűjét

Hoppá! Meghan Markle lecserélhette a Harry hercegtől kapott eljegyzési gyűrűjét

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)