Küzdjük le a mellrákot! Együtt erősebbek vagyunk

2013.október.1.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Hirdeti az Estée Lauder cég, amely idén is megrendezi a nemzetközi mellrákellenes hónappá nyilvánított, októberben tartott éves mellrákellenes kampányát.

A 2013-as BCA kampány mottója, a "Küzdjük le a mellrákot! Együtt erősebbek vagyunk", a figyelemfelkeltésről a cselekvés fontosságára fekteti a hangsúlyt. A BCA kampány máig összesen több mint 48 millió dollárt gyűjtött a nemzetközi mellrákkutatás támogatására, tájékoztatásra, és orvosi kezelések támogatására, melyre idén újabb 5 millió dollárt kíván gyűjteni.

Az Estée Lauder vállalat BCA kampánya, melyet a néhai Evelyn H. Lauder, a rózsaszín szalag egyik megalkotója és a The Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) alapítója indított útjára, nemzetközi mozgalmat elindítva segítette milliónyi élet megmentését az elmúlt két évtized során. Az Evelyn Lauder szellemiségét őrző idei BCA kampány konkrét javaslatokat tesz a mellrák megelőzésére és felszámolására.

A 2013-as kampány egyik központi eleme egy társadalmi élmény, mely barátokból, családtagokból, munkatársakból álló, kisebb vagy nagyobb "Erőkörök" létrehozásával buzdít cselekvésre a mellrák leküzdése érdekében. Ezek a körök egy szélesebb körű közösségi élmény részét képzik majd: a BCAcampaign.com oldalára a #BCAStrength tag segítségével olyan közösségi oldalakról gyűjtünk össze tematikus tartalmat, mint az Instagram vagy a Twitter, hogy a kisebb körök nagyobb rendszerbe illesztésével mindenkivel éreztessük, együtt erősebbek vagyunk. Az egyes körök tagjai rendszeres kivizsgálásra, 40 év felett az eves mammográfiai vizsgálat elvégeztetésére buzdíthatják egymást, segíthetik egymást az egészséges életmód megvalósításában, és egymással összefogva gyűjthetnek adományokat a BCRF számára. Minden egyes dollár, minden órányi finanszírozott kutatás közelebb visz bennünket a mellrák nélküli világhoz. Ez a nemzetközi szintű közösségi kampány a BCA kampány saját közösségi csatornáinak, az Estée Lauder által tulajdonolt több márka honlapjának, és a nemzetközi digitális médiának a támogatását is élvezi majd.

Magyarországon
A mellrák megelőzési kampány keretén belül az Estée Lauder különleges limitált kiadású termékei 2013.október 1-től kaphatók a szaküzleteikben. A termékek nettó árbevételéből származó összeg 50%-át a Mamma Egészségügyi Zrt. mellrák megelőzési program javára ajánlják fel.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Gyászol az angol királyi család, váratlan tragédia történt

Gyászol az angol királyi család, váratlan tragédia történt

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

A Dolce&Gabbana új illatpárosából árad a magabiztosság- Fedezd fel Te is! (x)

A Dolce&Gabbana új illatpárosából árad a magabiztosság- Fedezd fel Te is! (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)