Megérkezett a jövő szépségápolása: a L'Oréal cégcsoport eddig sosem látott innovációkkal rukkolt elő
A L’Oréal a VivaTech 2025 rendezvényen mutatta be legújabb szépségipari innovációit, köztük a virtuális sminkstúdiót, az AI asszisztenst és a vertikális farmtechnológiát, amelyek célja a személyre szabott szépség és fenntarthatóság előmozdítása.
Ezeket láttad már?
A L’Oréal Európa vezető technológiai konferenciáján, a párizsi VivaTech 2025 rendezvényen kiemelt szépséginnovációs portfólióját és technológiai újításait mutatta be. Az innovációk közé tartozik a virtuális sminkstúdió, az AI asszisztens és a növényi alapú összetevők termesztését segítő, vertikális farm is, amelyeket a L’Oréal a személyre szabott szépség és a fenntarthatóság jegyében fejlesztett.
Ahol az innováció és a technológia találkozik
Barbara Lavernos, a L’Oréal Csoport kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: „a BeautyTech terén elért vezető szerepünket kihasználva új szépségfrontokat nyitunk, egyedülálló ökoszisztémát építve külső partnereinkkel, akik szakértőinkkel együtt keltik életre azokat a szépséginnovációkat, amelyek a fogyasztók megoldatlan igényeit és vágyait célozzák.”
Asmita Dubey, a L’Oréal Csoport digitális és marketing igazgatója szerint „a technológia szinte minden aspektusában hatással van a fogyasztóink mindennapi életére. Az olyan átalakító technológiák, mint az AI, Gen AI és Agentic AI, újradefiniálják a fogyasztói elvárásokat és felforgatják a fogyasztói élményt a szépségiparban, ezért mi továbbra is arra fókuszálunk, hogy a kreativitás és a technológia ötvözésével páratlan fogyasztói élményt nyújtsunk.”
Így kerüld el a fakó tónusokat, és őrizd meg a festett hajszín ragyogását
Megoldások a bőr öregedésének megelőzésére
A L’Oréal bemutatta legújabb technológiai fejlesztéseit, amelyek a bőrszakértői tudást ötvözik a megelőző gondoskodás érdekében. A L’Oréal Longevity Integrative Science™ célja a biológiai öregedés gyökérokainak kezelése és a bőr sejtszintű egészségének meghosszabbítása a Longevity AI Cloud™ segítségével.
Emellett debütált a Lancôme Cell BioPrint, egy hordozható biológiai diagnosztikai eszköz, amely forradalmasítja a bőrintelligenciát és felderíti a bőr öregedési pályáját. A Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER újgenerációs otthoni bőrápoló eszköz fokozza a helyi hatóanyagok bőrbe jutását, klinikai szintű eredményeket biztosítva nanochip-technológiával, 400 ultrapontos nanotűvel fájdalom és leállási idő nélkül.
Újítás a kozmetikai iparban
A L'Oréal fenntarthatósági fejlesztései a kozmetikai ipar jövőjét formálják. Az Interstellar Lab BioPods vertikális farmtechnológiája mesterséges intelligencia segítségével növényalapú összetevők termesztését teszi lehetővé függőleges rétegekben, teljes kontrollt biztosítva a növények növekedése felett és optimális víz- és energiafelhasználással magas minőségű növényi alapanyagot biztosítva.
Emellett az Osmobloom™ levegőmegkötő technológiát alkalmazva egyedülálló illatokat fejleszt, anélkül megkötve a virág illatmolekuláit, hogy károsítaná azokat. A L’Oréal Professionnel AirLight Pro hajszárító pedig infravörös fény alkalmazásával akár 21%-kal gyorsabb szárítást és 55%-kal magasabb fokú hidratálást biztosít, miközben kevesebb energiát fogyaszt, tovább növelve az iparág fenntarthatóságát.
A „gloss hair” hajtrend, azaz a tükörfényű haj a nők legújabb kedvence: mutatjuk hozzá a legjobb eszközöket
A L'Oréal innovációi a személyre szabott szépségápolásban
A Metával együttműködve a L’Oréal Paris Beauty Genius, egy Agentic mesterséges intelligenciával működő személyes szépségasszisztens hamarosan megjelenik a WhatsAppon, amely individualizált útmutatást kínál. A La Roche-Posay Spotscan+Coach alkalmazás mesterséges intelligencia alapú bőrelemzést és személyre szabott aknékezelési rutint tesz lehetővé, emocionális támogatással a stressz csökkentése érdekében.
A Noli, az első AI-alapú többmárkás piactér startup, amit a L’Oréal Groupe alapított lehetővé teszi a szépségápolási cikkek személyre szabott felfedezését és vásárlását több mint 1 millió arcszkennelési adatpont segítségével. Az Agentic Consumer Care pedig a Salesforce generatív AI segítségével automatizálja az ügyfélszolgálati feladatokat, mélyebb és személyre szabottabb kapcsolatokat építve a fogyasztókkal.
Gillian Anderson: „A lehetőségek jönnek, csak elérhetőnek kell lenni hozzá”
Kreativitás és kultúra
A L’Oréal kreatív és kulturális fejlesztései egészen új dimenziókat nyitnak a szépségiparban. Az YSL Beauty Hyper Look Studio egyedülálló tér, ahol a közösségi média találkozik az YSL sminkművészettel. Lehetőséget nyújt a felhasználóknak, hogy valós idejű közösségi tartalmakból válasszanak trendi beauty-megoldásokat és virtuális átalakuláson vegyenek részt.
A CreAltech, a L’Oréal szépségtartalom-készítő laboratóriuma a generatív AI erejét használja, hogy fokozza a marketing- és tartalomkészítő csapat kreativitását. Az Adobe, Google és OMI moduláris ökoszisztémájával működő CreAltech lehetővé teszi akár több ezer egyedi, márkára szabott kép, szöveg és videó generálását, amelyeket különböző platformokra, globális közönségek számára fejlesztenek.