Már Magyarországon is elérhető a Peter Thomas Roth bőrápolási márka, amit előszeretettel használ Selena Gomez és Drake is
Végre Magyarországon is elérhető a magyar gyökerekkel rendelkező Peter Thomas Roth, az Amerikában már rendkívüli népszerűségnek örvendő bőrápolási márka, melynek kapcsán Ryan Roth személyesen adott interjút a GLAMOUR-nak.
Ezeket láttad már?
Nem véletlen, hogy a legnagyobb világsztárok is rajonganak érte, a Peter Thomas Roth bőrápolási márka valóban azt nyújtja, amit megígér. A titok az összetevők koncentráltságában rejlik, az eddig sosem látott formulákban, na meg persze az elszántságban, hogy a felhasználók tényleg a legjobbat adhassák a bőrüknek.
Ryan Roth személyesen vett részt a márka bevezetésén, akivel egy interjú keretein belül volt alkalmunk beszélgetni - többek között a márkáról, a közösségi média hatásairól és a szépségipar jövőjéről is.
Mi inspirálta édesapádat, hogy szépségápolási vállalkozásba kezdjen?
1993-ban, amikor elindította a márkát, a bőrápolási termékek vásárlása az Egyesült Államokban főként az áruházakra koncentrálódott. A termékek összetevői és leírásai tele voltak csodás ígéretekkel, de valójában semmit sem magyaráztak el érthetően. Az édesapám különösen odafigyelt arra, mit tesz a bőrére, mivel sokat küzdött az egészséges bőrkép elérésével, ezért létre akart hozni egy olyan termékcsaládot, ami jó minőségű összetevőket tartalmaz, valóban megoldást kínál a problémákra, de eltér a bőrgyógyászati készítményektől. Az összetevőket feltüntette az üvegeken, és néhány évvel később, 1998-ban az első amerikai Sephora üzletbe bekerültek a termékek, ami az áttörő sikerhez vezetett.
13 őszi hajszín, amibe azonnal beleszeretsz majd
Ha jól tudom, a felmenőid között vannak magyar származásúak. Mesélnél kicsit erről?
Édesapám szülei az 1930-as, 1940-es években az Egyesült Államokba költöztek, azelőtt az ő szüleik pedig vidéki fürdőket üzemeltettek Magyarországon. Természetesen, mint tudjuk, a magyar kultúra nagyon erősen kötődik a fürdőkultúrához, a gyógyvizekhez és az ott alkalmazott kezelésekhez, így a családomban eredendően is megvan az igény arra, hogy a legjobb formában tartsuk magunkat. Ez az örökség az egyik nagy inspirációja a márkának, hiszen tulajdonképpen a kulturális gyökerekhez való visszatérésről van szó.
Hogyan kombináljátok a tudományt és a szépséget a termékekben, és miért tartod ezt fontosnak?
Nos, ami a mi szempontunkból ritka az iparban, az az, hogy családi tulajdonú vállalat vagyunk, nincsenek befektetőink, nincs anyavállalatunk. Teljesen önállóan működünk és saját gyártóüzemmel rendelkezünk. Mi magunk gyártjuk és fejlesztjük ki az összes formulát a kutatási és fejlesztési csapatunkkal, így minden összetevő a legmagasabb százalékban van jelen, mivel megvan az a rugalmasságunk, hogy többet invesztálhatunk a formulákba.
Így tudjuk, hogy a leghatásosabb termékeket nyújtjuk a piacon, a leghatékonyabb összetevőkkel. Emellett azt is biztosítani szeretnénk, hogy a termékek játékosak, érdekesek és könnyen használhatóak legyenek: a csomagolások színesek és mókásak (mint például a szem alatti tapaszok), de ugyanakkor valóban hatékony összetevőket tartalmaznak.
Mi motivált arra, hogy TikTok csatornát indíts, aminek a nagymamád az egyik főszereplője, aki nem mellesleg nemrég töltötte be a 102. életévét?
Igazából tavaly kezdtem el, pusztán szórakozásból videókat posztolni a TikTokra. Egyik pillanatról a másikra több millió megtekintést kapott az első közös videónk, és rengeteg követőt szereztem. Rájöttem, hogy ez remek lehetőség: nem csak azért, mert jó móka volt vele, és boldoggá tette őt, hanem azért is, mert többet tudtam mesélni a márka történetéről.
Bár nem mindenki, de a legtöbben nagyon jó kapcsolatot ápolnak nagymamájukkal, így az emberek könnyen tudnak azonosulni a helyzettel. Akár élnek még a nagyszülők, akár elvesztettük őket, a legtöbben egyetértenek velem abban, hogy az élet egyik legértékesebb kapcsolata a gyerek és a nagyszülő között van, és jó érzés ezt megmutatni.
Mutatjuk az ősz legizgalmasabb szépségtermékeit, ha új parfümöt vagy szérumot keresel
Milyen reakciókra számítasz a magyar piacról a termékekkel kapcsolatban?
Úgy gondolom, mivel gyerekkorom óta rengeteg időt töltök Magyarországon, magyarok között, tényleg úgy érzem, mintha itt itthon lennék. Nem vagyok száz százalékig magyar, de igazán megértem az itteni kultúrát. A magyarok nagyon szeretik a hazájukat, és büszkék minden magyar vonatkozásra. Gondolj csak a golyóstollra, a Rubik-kockára vagy sok más fantasztikus magyar találmányra: szerintem a magyarok tényleg az élen járnak az élet sok területén. Nem állítom, hogy a Peter Thomas Roth márka olyan mértékben megváltoztatja a világot, mint a golyóstoll, de nagy büszkeségérzettel tölt el, hogy ez a márka magyar gyökerekkel rendelkezik.
Mely termékekre vagy a legbüszkébb és miért?
Két termék van, amelyek nélkül nem tudnék élni. Az egyik ilyen a Water Drench Cloud Cream, amelyet bárki, aki kipróbálja, azonnal megszereti. Hogy ha egy címkézetlen, fehér üvegben lenne, akkor is imádnád. Gazdagon hidratáló, de nem nehéz, tökéletesen beszívódik a bőrbe. Nagyon könnyű textúrájú, szinte olyan, mint egy víz-krém, és minden bőrtípusra használható.
A „gloss hair” hajtrend, azaz a tükörfényű haj a nők legújabb kedvence: mutatjuk hozzá a legjobb eszközöket
A másik kedvencem, azok a szem alatti tapaszaink, amelyek nem csak játékosak, de valóban hatásosak is. Ezeket Koreában gyártjuk, de mi magunk fejlesztettük ki a szérumot, ami belekerül. Olyan koncentrált összetevőket használunk, hogy valós, látványos hatást érjenek el már egy használat után is.
Van bármilyen különleges történet, amit megoszthatnál a márkáról?
Rengeteg személyes történet fűz a márkához, de a legérdekesebb számomra mindig az, amikor látom, hogy olyan hírességek, akik bármihez hozzájuthatnak a piacon, használják a termékeket, mindenféle fizetett együttműködés nélkül. Selena Gomez, Usher, Drake, Lindsay Lohan - csak hogy néhány nevet említsek - nagyon szeretem látni, amikor a hírességek is beleszeretnek a márkába, ezek a legfontosabb pillanatok.
A Louis Vuitton piacra dobta 160 dolláros luxus rúzsait - de vajon megérik az árukat?
Mi a véleményed, mi formálja leginkább a szépségtrendeket manapság?
A közösségi média, különösen a TikTok, óriási hatással van a szépségtrendekre. Az olyan videók, mint a „Get Ready with Me” sokkal közelebb hozzák a fogyasztókat az influneszerekhez, ami az Instagram statikus képei mellett nem történt meg. Nem elég látni, hogy valaki egy bőrápolási terméket tart a kezében; igazán akkor hatásos, amikor látod az eredményeket.
A TikTokon a trendek futótűzként terjednek: például az Instant FIRMx szemkörnyékápoló az egyik legnépszerűbb Amerikában, amit egy 2021-es, virális videónak köszönhet. Akkor láttam a videót Magyarországon reggel 8-kor, amikor Amerikában még hajnali 2 volt, és már félmillió megtekintésnél járt. Mire az emberek felébredtek Amerikában, a terméket felvásárolták, sehol nem volt már elérhető.
Hogy látod a szépségipar jövőjét?
Úgy gondolom, hogy bár a trendek nagyban meghatározzák a szépségipar alakulását, az emberek egyre komolyabban veszik a bőrápolást. Már nem elégednek meg pusztán azzal, hogy egy termék jól néz ki vagy jó illatú; valódi eredményeket akarnak látni. Egyre tájékozottabbak, sokkal többet tudnak az összetevőkről és arról, hogy mi milyen problémára kínál megoldást.
Bob, pixie, frufru: 15 trendi frizura az őszre, amiért idén mindenki megőrül
Ezért szerintem egyre nagyobb lesz a fókusz azon, hogy egy adott termék milyen eredményeket képes nyújtani, hiszen a tudatosság növekedésével a fogyasztók egyre igényesebbek lesznek, és csak olyan termékeket választanak, amelyek tudományosan igazolt eredményeket hoznak.
A Peter Thomas Roth termékeit keresd a Notino üzletek polcain vagy a notino.hu weboldalon!