Te mennyire szereted önmagad? - A The Body Shop globális kampányt indít az önelfogadás mellett

2021.március.18.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Talán nem is gondolnád mennyire sürgető probléma! Egy fontos kérdés, amit szinte sosem teszünk fel. Pedig, ha egy valakivel különösen fontos jó kapcsolatot ápolnunk, az bizony éppen önmagunk.

Te mennyire szereted önmagad? - A The Body Shop globális kampányt indít az önelfogadás mellett
Fotó: Instagram

A The Body Shop nemzetközi felmérése rávilágít a nők magukról alkotott negatív képének növekvő problémájára. Gondoltad volna, hogy minden második nő elégedetlen önmagával, 60 százalékuk pedig vágyik rá, hogy jobban megbecsülje valódi énjét? A The Body Shop úttörő felmérése azért készült, hogy a márka a probléma iránt elkötelezve arra hatékonyan reagálhasson, tovább folytatva állandó küldetését a nők önbecsülésének növeléséért. A “Szeresd önmagad” kampány, ezt a célt kitűzve Jameela Jamil színésznő és aktivista támogatása mellett helyi nagykövetekkel összefogva valósul meg.

“Az önszeretet és megbecsülés hiányára érzelmi vírusként tekintek, ami szomorú módon épp a legfiatalabb korosztályt veszélyezteti leginkább. Önmagunk szeretete kemény belső munka, tegyük meg hát az első lépést önmagunk elfogadásáért! Nőként büszkének lenni önmagadra, elhinni, hogy elég vagy “úgy, ahogy vagy” valódi közösségi és politikai tett.” -Jameela Jamil, színésznő és aktivista, a kampány globális nagykövete

“Aktivista márkaként küldetésünk egy szebb és igazságosabb világért harcolni. Annak érdekében, hogy valódi pozitív hatást érhessünk el, önmagunkkal kell kezdenünk a változást. Mindenkit arra szólítunk fel, hogy emelkedjen fel és találjon erőt saját maga szeretetében és megbecsülésében. Ez különösen fontos, mikor ennyi kétség és bizonytalanság vesz minket körbe. Izgatottan lépünk erre az útra mind egyénileg, mind kozmetikai márkaként.” - mondja Banga Ildikó, a The Body Shop hazai franchise-partnerének kereskedelmi igazgatója.

Sara Kuburic, a The Body Shop szakértője szerint:

“Sok nő számára a pandémia - bár egyértelműen negatív esemény - alkalmat adott az önvizsgálatra, az elmélyülésre, arra, hogy jobban megismerjék saját magukat. Sokan közülük mindinkább értékelni kezdték azt, kik is ők valójában, megszabadulva a másoknak való állandó megfelelés kényszerétől. Azoknak azonban, akik eleve alacsony önbecsüléssel rendelkeztek, az egyedüllét és a közösség hiánya elvette a szükséges érzelmi támogató háló meglétét. Ebben a kvázi virtuális világban, ha egy nő a közösségi médiát használja elsődleges viszonyítási pontként önmaga értékeléséhez, a valóságtól elrugaszkodott elvárásokhoz és a valótlan tökéletességhez való törekvés komoly gondot okozhat valódi önmagának elfogadásában.”

1 millió tett az önszeretetért

A márka 1 év leforgása alatt 1 millió olyan tett összegyűjtését tűzte ki célul, amik önszeretetre ösztönöznek. Grandiózus vagy a legapróbb gesztus - minden pozitív cselekedet segít, hogy együtt valódi változást érhessünk el. A megvalósításhoz a kampány ideje alatt folyamatosan tippeket osztanak meg a social media felületeinken, a The Body Shop blogon és a thebodyshop.hu oldalon.

A kampánnyal kapcsolatos további információkért látogass el a the-body-shop.hu/selflove oldalra!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője