A kigyúrt Marc Jacobs ünnepli a 30 éves Diet Coke-ot

2013. február 6.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Coca-Cola kiemelten kezeli az idén már 30 éves termékét, a diétás kólát.

Évről-évre újabb neves dizájnereket kérnek fel, hogy frissítsék fel az üdítő megjelenését, és egy kampány keretében népszerűsítsék a terméket. Csak az utóbbi időkre visszaemlékezve, volt már Karl Lagerfeld és a Jean Paul Gaultier is a Diet Coke kreatívja. Most a 30. szülinapját ünneplő termék a hamarosan az ötvenéves sztárdizájnertől várja a felfrissülést. Marc Jacobs rögtön egy kis vetkőzéssel harangozta be, hogy átveszi az irányítást a kóla megjelenése felett.

A Louis Vuitton vezető tervezője elmondta, hogy egy nagyon színes, nagyon vidám kampányt álmodott meg a 30 éves üdítőnek. Az igazán popos, rajzfilmes megjelenéshez a legmegfelelőbb modell Marc Jacobs szerint Ginta Lapina lesz. Izgatottan várjuk, vajon mi sül ki az együttműködésből.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Így vezesd be gyermeked a pénzügyekbe! (x)

Így vezesd be gyermeked a pénzügyekbe! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)