A kigyúrt Marc Jacobs ünnepli a 30 éves Diet Coke-ot

2013.február.6.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Coca-Cola kiemelten kezeli az idén már 30 éves termékét, a diétás kólát.

Évről-évre újabb neves dizájnereket kérnek fel, hogy frissítsék fel az üdítő megjelenését, és egy kampány keretében népszerűsítsék a terméket. Csak az utóbbi időkre visszaemlékezve, volt már Karl Lagerfeld és a Jean Paul Gaultier is a Diet Coke kreatívja. Most a 30. szülinapját ünneplő termék a hamarosan az ötvenéves sztárdizájnertől várja a felfrissülést. Marc Jacobs rögtön egy kis vetkőzéssel harangozta be, hogy átveszi az irányítást a kóla megjelenése felett.

A Louis Vuitton vezető tervezője elmondta, hogy egy nagyon színes, nagyon vidám kampányt álmodott meg a 30 éves üdítőnek. Az igazán popos, rajzfilmes megjelenéshez a legmegfelelőbb modell Marc Jacobs szerint Ginta Lapina lesz. Izgatottan várjuk, vajon mi sül ki az együttműködésből.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

6 dolog, ami segít pozitívnak maradni kerekesszékesként

6 dolog, ami segít pozitívnak maradni kerekesszékesként

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

A Dolce&Gabbana új illatpárosából árad a magabiztosság- Fedezd fel Te is! (x)

A Dolce&Gabbana új illatpárosából árad a magabiztosság- Fedezd fel Te is! (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)