Nagy hírt jelentett be Meghan Markle: alaposan meglepte rajongóit Harry herceg felesége
Tavasszal alig 45 perc alatt fogytak el Meghan Markle új életmódmárkájának, az As Evernek a termékei a webshopjában. A rajongók azóta várnak arra, hogy újra hozzájuthassanak az egyedi készítésű lekvárokhoz, befőttekhez, teákhoz.
Ezeket láttad már?
Meghan Markle a rajongók legnagyobb örömére bejelentette, június 20-tól újra elérhetőek lesznek népszerű termékei, amelyeket tavasszal, az első alkalommal 45 perc alatt kapkodtak el a vásárlók.
Már nem kell rá sokáig várniuk a rajongóknak
Meglepetéssel készült a rajongói számára Meghan Markle: közösségi oldalán közzétette, hogy életmódmárkájának, az As Evernek újra feltölti raktárait és június 20-tól újra kaphatóak lesznek azok a népszerű termékei, amelyeket tavasszal egyetlen órán belül elkapkodtak a webshopból. Ráadásul a lekvárok, mézek, teák mellett újdonságokkal is készül Harry herceg felesége. Mindezt egy málnával, mézzel díszített palacsintás fotóval jelentette be.
„Ó, igen, drágáim... Édes dolgok várnak ránk! Jelöljétek be a naptárotokban június 20-án reggel 8 órát. Visszahozzuk kedvenceiteket, plusz néhány finom meglepetést, amit nem akartok majd kihagyni!" - írta.
A Hello magazin szerint a hírlevelében részletesen is kifejtette, mit is jelent ez pontosan. Ebben azt írta Harry herceg felesége, hogy számítottak arra, hogy népszerűek lesznek a termékek, arra azonban nem, hogy egy órán belül elfogynak. Most azonban igyekeznek mindenkit kárpótolni, aki akkor esetleg lemaradt.
Meghiúsult Meghan Markle terve: hatalmas csalódás ez Harry herceg felesége számára
Meghan Markle egyébként korábban arról beszélt saját podcastjában, hogy nagyon ügyel arra, hogy ügyfelei, vásárlói elégedettek legyenek és nem szeretné, ha csak félévente egyszer ehetnének termékeiből.
Tovább bővítené a vállalkozását
A hírek szerint egyébként a hercegné tovább szeretné bővíteni vállalkozását, kiterjesztené tevékenységét a divat területére, valamint megcélozná a vendéglátást és a szállodaipart is. Bár a részletek egyelőre nem hivatalosak, a bejegyzési kérelmek és a márkakommunikáció egyértelműen ebbe az irányba mutatnak. Az As Ever tehát nemcsak termékeket, hanem teljes élményeket is kínálna.