A nagy pénzrablás színésznője gyakorlatilag meztelenül lépett az utcára, mindössze egy sikkes, áttetsző leplet viselt
A divat csupa nagybetűs fővárosában még mindig javában tombol a párizsi divathét, ahol a legmenőbb tervezők és divatházak már javában mutatják, mit hordunk majd a 2025-2026-os őszi-téli szezonban. A kifutón bemutatott csodák mellett legalább ilyen izgalmas látványt nyújt a show-n ülő hírességek öltözéke is. A nagy pénzrablás első két évadának színésznője, Maria Pedraza például egyszerre érkezett felszabadult és izgalmas meztelenruhában.
Ezeket láttad már?
Idén március 3-a és 11-e között tombol a párizsi divathét, mert ugye hiába jön a tavasz, a divat nagyjai már most segítenek nekünk eligazodni a színek, textúrák és sziluettek sűrűjében az előttünk álló hűvösebb szezonokban is. Ráadásul igazi fashion-multiverzumban lehet része annak, aki követi a bemutatókat, hiszen nem elég, hogy modelleken csodálhatjuk meg az új szezonok trendjeit, gyakorlatilag a nézőtér is olyan, mintha egy komplett divatbemutatót néznénk.
Tökéletes példa volt erre A nagy pénzrablás eredetileg balerina színésznője, Maria Pedraza is, aki a Rabanne 2025-2026-os őszi-téli bemutatójára érkezett úgy, hogy megjelenésével azonnal a középpontba került.
Galéria
Pedraza földig érő fekete ruhája tökéletesen illeszkedik a meztelenruhák meglehetősen mainstream trendjébe, azon belül is a spektrum egészen merész és explicit pontján foglal helyet. Hiába a felsőtestet borító díszítés, az alakot finoman lekövető, földig érő, garbós darab szinte semmit nem takar Pedraza melleiből. És bár a színésznők számos eseményen szívesen vállalják be a pucéruha trendet, nagyon ritka, amikor ennyire bátor megoldásokat láthatunk.
Palvin Barbara az évtized legszebb meztelenruhájában tündököl: káprázatosan gyönyörű a magyar modell
Nincs mindenki oda a meztelenruhákért
Kétségtelenül meghatározó trend, ám a tervezők kicsit elfáradtak a látványtól. Merő Péter pont a 97. Oscar-gála vörös szőnyegének elemzésekor jegyezte meg, hogy szerencsére viszonylag kevés meztelenruhát láthattunk, és annál több princess trend jegyében készülő, azt újraértelmező, modernizáló megoldásban gyönyörködhettünk. Demeter Richárd pedig, amikor arról kérdeztük, mennyire befolyásolja a tervezést az a kényszer, hogy egy adott híresség által viselt ruha kötelezően beszédtéma legyen, ami a meztelenruháknál egyértelműen elvárás lehet, a következőt válaszolta:
„A tervezés során az egyik legnagyobb kihívás megtalálni az egyensúlyt az egyediség és az időtálló esztétika között. Ha egy ruha kizárólag azért készül, hogy beszéljenek róla, az könnyen öncélúvá válhat, és elveszítheti valódi művészi értékét.
Szerintem a figyelemfelkeltés önmagában nem lehet cél. Sokkal fontosabb, hogy egy alkotás önazonos és gondosan kidolgozott legyen. Személyes tapasztalatom is azt mutatja, hogy amikor egy ruha őszinte tervezői szándékkal és minőségi kivitelezéssel készül, akkor természetesen vált ki reakciókat.
Nem feltétlenül a harsányság vagy a túlzott extrémitás a lényeg, hanem az, hogy a szabás, az anyaghasználat és a finom, apró részletek olyan harmóniában álljanak egymással, amely magától értetődően vonzza a figyelmet. Hiszem, hogy egy jól megtervezett ruha önmagában is kommunikál. Nem kell hozzá erőltetett figyelemkeltés, mert a valódi érték mindig utat talál a közönséghez.”