Szuper csajok, Super Bowl!

2015.február.1.

Az amerikai futball majdnem másfél évszázados hagyományra tekint vissza, így nem csoda, hogy az USA-ban kisebb fajta nemzeti ünnepnek számít a Super Bowl nevű esemény, melyet idén február 1-jén rendeznek meg. Sőt, nem kell amerikainak lenni ahhoz, hogy a nemzeti fociliga döntő hangulata magával ragadja az embert. A világszerte több, mint 110 millió ember nézi a sporteseményt és mi legalább annyira várjuk, mint a futballrajongók. A döntő egyébként hazai sportcsatornán is látható lesz, éjjel fél egytől, de a felvezető műsor már órákkal korábban elkezdődik.

Katy Perry a félidei fellépés reklámjába
Katy Perry a félidei fellépés reklámjába

Ezen az estén a New England Patriots és a Seattle Seahawks csap össze a végső győzelemért az arizonai Glendale város Phoenix stadionjában. Ezenkívül még öt tény, amit tudnod kell az idei Super Bowl-ról:

1.) Gondoltad volna például, hogy Gisele Bündchen is ott fog ülni a nézőtéren? Az biztos, hogy minden oka meglesz az izgalomra: férje, Tom Brady ugyanis a New England Patriots csapatában fogja irányítani a támadókat.

2.) A mindig izgalmas kreációkat viselő Katy Perry szintén részt vesz az eseményen : nem kevesebb szerepe lesz, mint a nézők szórakoztatása a szünetben egy Jeremy Scott által tervezett fellépőruhában. Az énekesnő hozza a formáját, ugyanis cápákat, oroszlánt, Lenny Kravitz-et, és egy veterán énekesnőt is ígér maga mellé.

3.) A meccs alatt egy érdekes reklámot is láthatnak a résztvevők, amelyben maga Kim Kardashian űz viccet szelfi-mániájából. "Tragikus, hogy hónap végén a szolgáltatód visszaveszi a fel nem használt adatforgalmat, amivel megnézhetnéd a sminkem, a kezem, az outfitem, a vakációm... Mind elvész. Segíts megmenteni az adatforgalmat."

4.) És ha már a reklámoknál tartunk: több tanulmány kimutatta, hogy a nézők 50%-a csak a reklámok miatt kapcsolódik be. Egy fél perces reklám kb. 4 millió dollárba kerül. Az egyik leghíresebb Super Bowl-reklámot készítő céget pedig valószínűleg te is ismered: a Victoria`s Secret.

5.) A Carl´s Jr Amerika egyik legnagyobb gyorséttermi lánca minden évben a legdögösebb bombázót nyeri meg a döntőn sugárzott reklámjához. Tavaly ki más, mint Kate Upton volt a hamburgerfaló kampánylány. Idén Charlotte McKinney pikáns hirdetését nézhetik majd több millióan. Az új kebelcsodának kikiáltott 21 éves szőkeség mindenhol Kate Upton nyomában jár, hiszen Guess fehérneműreklámjában ő lett az utódja.

Charlotte McKinney a Carl´s  Jr hirdetésében
Charlotte McKinney a Carl´s Jr hirdetésében

Ez is érdekelhet

Nemcsak Kylie és Kim, ezek a sztárok is kozmetikai márkát alapítottak

Nemcsak Kylie és Kim, ezek a sztárok is kozmetikai márkát alapítottak

GLAMOUR Horoszkóp

Napi horoszkóp: az Ikreknek ma nehezebb lesz a munka, a Vízöntő új megbízást kaphat

Napi horoszkóp: az Ikreknek ma nehezebb lesz a munka, a Vízöntő új megbízást kaphat

Divathírek

Emlékszel még, milyen volt Katalin hercegné átlagos lányként?

Emlékszel még, milyen volt Katalin hercegné átlagos lányként?