A legbetegebb divatbemutatót most a Vetements hozta össze

2017. június 25.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az utóbbi időben viszonylag sokszor merült fel az oldalunkon is az utóbbi évek legnagyobb durranása, a Vetements márka.

A Vetements 2018-as tavasz-nyári férfi kollekciója
Fotó: Vetements

Többek között például azért, mert a mindössze 8 éve alapított cég legismertebb arca Demna Gvasalia azóta már a Balenciaga divatház élén is folytatja az őrült esztétikájának népszerűsítését. Ennek szép példája az ikeás dobás, vagy a legújabb papírzacskós vicc is. A Vetements márka azonban emellett továbbra is virágzik, a sztárok, és a vásárlók is imádják a posztszovjet romantikára épülő kollekciókat. Egészen hihetetlen, de rengetegen vannak, akik nem sajnálják a pénzt a Vetements méregdrága holmijaira, hogy végre ők is annyira rosszul öltözöttek lehessenek, mint 1990-ben egy volgográdi lakótelepi kamasz, aki már álmodozott a nyugati holmikról, de csak a silány minőségű replikát tudta beszerezni a piacon, azokat se jó méretben.

Olvastad már? 4 dolog, amit tudnod kell a Vetements márkáról

A márka népszerűsége töretlen, a hatásuk óriási, hiszen már egész csokornyi hasonló divatcég, dizájner bukkant fel, akik tovább ragozzák a posztszovjet antiesztétikát. A Vetements sikerének egyik titka mindenképpen az, hogy nem a szokványos marketingeszközöket vetik be, és ezzel sikerül meglepniük a médiát és a vásárlókat is, így aztán igencsak sokszor kerülnek a hírekbe. Múlt héten például azzal, hogy kihagyják a párizsi divatheteket és alternatív bemutatót tartanak majd.

Olvastad már? Az OST márka a magyar Vetements

Nos, az ígértüket maximálisan betartották, hiszen tényleg igencsak alternatív bemutatót tartottak, méghozzá Zürichben. A fő helyszín egy áruház parkolója volt, ahol bemutató helyett sokkal inkább lookbook-fotózást tartottak járókelők segítségével, akik hajlandók voltak felvenni a Vetements legújabb kreációit. A teljes minimalizmus, és antiglamúr jegyében gründolt esemény egyetlen divatos momentuma az volt, hogy megkérték a modellé avanzsáló járókelőket, hogy imitálják a hivatásos manökenek ismert pózait. A végeredmény egy bizarr fotósorozat lett, ami inkább egy paródiának tűnik. Az egész környezet, maguk a modellek, és főképp a styling reménytelenül pocséknak tűnik, ez azonban nem jelenti azt, hogy ne lenne majd sikeres a kollekció, sőt úgy tűnik, minél bénább dolgokkal állnak elő, a rajongás annál nagyobb lesz. Egyszer kíváncsiak lennénk, hogy vajon a márka mögött álló, részben titokzatos csapat vajon teliszájjal nevet-e, amikor sikerül milliomoscsemetékre kényszeríteniük ezeket a szetteket, mindenesetre az biztos, hogy megint valami olyasmivel rukkoltak elő, amiről mindenki beszélni kezdett a divatvilágban.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Katy Perry először posztolt közös fotót új szerelmével, le sem tagadhatnák, mennyire imádják egymást

Katy Perry először posztolt közös fotót új szerelmével, le sem tagadhatnák, mennyire imádják egymást

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)