Egy napszemüveg lesz minden - Meztelenül bármit eladhatsz

2014. május 16.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Sex sells - ahogy az angol mondás tartja. Már régóta tudjuk, hogy egy kis erotikával, vetkőzéssel bármit el lehet adni.

A divatvilág egyenesen imádja a szexuálisan provokatív reklámokat. Gyakran tűnik úgy, hogy egyes márkák darabjaiból csak azért érdemes vásárolni, hogy minél előbb levegyük őket. A hirdetések legalábbis ezt sugallják. Az American Apparel már tökélyre fejlesztette a sértő, lealacsonyító szexista reklámokat, a Diesel sokáig a humor és a vetkőzés kombinációjában látta a tökéletes hatékonyság titkát, mások pedig művészi körítéssel adagolják a szexet, no és a népszerűsíteni kívánt terméket.

A House of Holland legújabb napszemüveg-kollekciójának reklámját egyáltalán nem akarja semmilyen körítéssel összezavarni. Az energikusan feltörő londoni márka elhívta a szuperszexi Eliza Cummingsot. Megkérték, hogy dobjon le mindent, csak a divatház igencsak mutatós, kicsit retrós napszemüvegeiben pózoljon. Egy gyönyörű meztelen nő, remek napszemüvegek, ilyen egyszerű a képlet. A sex sells recept megint bejött.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A Netflix bearanyozza a karácsonyt, ezeket a sorozatokat mind az ünnepekre kapjuk

A Netflix bearanyozza a karácsonyt, ezeket a sorozatokat mind az ünnepekre kapjuk

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)