Egy napszemüveg lesz minden - Meztelenül bármit eladhatsz

2014.május.16.

Sex sells - ahogy az angol mondás tartja. Már régóta tudjuk, hogy egy kis erotikával, vetkőzéssel bármit el lehet adni.

A divatvilág egyenesen imádja a szexuálisan provokatív reklámokat. Gyakran tűnik úgy, hogy egyes márkák darabjaiból csak azért érdemes vásárolni, hogy minél előbb levegyük őket. A hirdetések legalábbis ezt sugallják. Az American Apparel már tökélyre fejlesztette a sértő, lealacsonyító szexista reklámokat, a Diesel sokáig a humor és a vetkőzés kombinációjában látta a tökéletes hatékonyság titkát, mások pedig művészi körítéssel adagolják a szexet, no és a népszerűsíteni kívánt terméket.

A House of Holland legújabb napszemüveg-kollekciójának reklámját egyáltalán nem akarja semmilyen körítéssel összezavarni. Az energikusan feltörő londoni márka elhívta a szuperszexi Eliza Cummingsot. Megkérték, hogy dobjon le mindent, csak a divatház igencsak mutatós, kicsit retrós napszemüvegeiben pózoljon. Egy gyönyörű meztelen nő, remek napszemüvegek, ilyen egyszerű a képlet. A sex sells recept megint bejött.

Ez is érdekelhet

5 jel, hogy ez a férfi aranyat ér

5 jel, hogy ez a férfi aranyat ér

GLAMOUR Horoszkóp

Ma kerüld a drámázást - Egymondatos horoszkóp: május 18. kedd

Ma kerüld a drámázást - Egymondatos horoszkóp: május 18. kedd

Monitor

9 új könyv májusban, amit hiba lenne kihagynod

9 új könyv májusban, amit hiba lenne kihagynod