Férfias, természetes, szexi - Az új Dior kampány hívószavai

2013.november.19.

A világ már alig várja, hogy láthassa őt Az éhezők viadalának folytatásában, de Jennifer nem csak a film, hanem a divatipart is meghódította, így egyáltalán nem meglepő, hogy ő lett a Dior legújabb arca.

Férfias, természetes, szexi - Az új Dior kampány hívószavai
Fotó: MikaelJansson/Dior

A 23 éves sztár hamvas arcával, zilált hajával és csodás alakjával tökéletes választás volt a Dior magazin őszi-téli számába. A divatanyagban az Oscar-díjas színésznő szigorúan szabott, férfias ruhákat visel látszólag nagyon visszafogott sminkkel.

Jennifer természetes szépségét egészséges bőre, dús szemöldöke és telt szája szerény hangsúlyozásával emelték ki. Egyedül a címlapon láthatunk rajta erőteljesebb sminket, ahol tekintetét hangsúlyozták.

A kampányt a svéd fényképész, Mikael Jansson készítette, aki olyan neves divatházakkal és magazinokkal dolgozott már együtt, mint Jimmy Choo, Salvatore Ferragamo, Calvin Klein, vagy az Interview, az i-D, de az amerikai, német és japán Vogue is felkérte már.

A színésznő Diorral való együttműködését tavaly októberben jelentették be, azóta a neves divatház számos divatanyagában láthattunk. Ám J-Law nem hagyja, hogy modellmunkái beárnyékolják filmes karrierjét. Jelenleg nyolc filmen dolgozik, köztük Az éhezők viadalának következő részein.

Annak ellenére, hogy Jennifer Lawrence közkedvelt személy a divat világában, nem enged a diéta kísértésének: "Ha bárki megpróbálja csak megemlíteni a diéta szót, nem állok jót magamért" - nyilatkozta a Harper`s Bazaar novemberi számában.

Neked hogy tetszenek J-Law új kampányfotói?

Kattints a galériára, ahol megtekintheted az összes képet:

Férfias, természetes, szexi - Az új Dior kampány hívószavai A természetes szépségű Jennifer Lawrence csak úgy tündököl a Dior új, maszkulin kampányában.

Ez is érdekelhet

Egy kapszula, több adag kávé: új kávétípussal bővítette ki a Nespresso a Vertuo rendszeréhez tartozó kínálatát

Egy kapszula, több adag kávé: új kávétípussal bővítette ki a Nespresso a Vertuo rendszeréhez tartozó kínálatát

Divathírek

Met gála 2021: Ezek a sztárok jól értelmezték az idei tematikát

Met gála 2021: Ezek a sztárok jól értelmezték az idei tematikát

Divat Shoppingtipp

A GLAMOUR-napok applikációban már letöltheted az októberi számot és a GLAMOUR-napok kuponokat

A GLAMOUR-napok applikációban már letöltheted az októberi számot és a GLAMOUR-napok kuponokat