Henit Cipruson fotózta az Urban Outfitters

2012.május.11.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Barabás Henriettet http://www.glamouronline.hu/divathirek/nanushka-show-magyar-topmodellekkel-video-5885>nem kell bemutatnunk a GLAMOUR Online olvasóinak. Az Attractive Models 19 éves felfedezettje tavaly a New Yorker arca volt, és irigylésre méltó portfóliót épített fel az Ázsiában (Axente Vanessával, másik nagy reménységünkkel és bloggerünkkel) töltött idő alatt. Néhány hónapja Londont és Párizst ostromolja, olvassátok el legújabb blogbejegyzését élményeiről!

Mikor megérkeztem Londonba, már akkor tudtam, hogy imádni fogom. Kezdettől otthonosan éreztem magam benne és rettentő izgatott voltam. Új város, új emberek, teljesen új környezet. Miután leszállt a gépem, egyből az ügynökség felé vettem az irányt, mert már aznap 6 castingom volt, és nem lett volna idő lepakolnom a bőröndömet a szálláson. Így minden pakkom a náluk hagytam, és a castingok után ismét felmentem az ügynökségre. Már mindenki az ajtónál várt, hogy köszöntsenek. Londonban. Istenem, de jó itt.

A castingokra az egyik booker, Tammy végig elkísért. Megvettünk mindent, térképet, Oyster kártyát. Furcsa volt, megkérdeztem tőle, hogy minden lányt elkísérnek az első napján? Azt mondta igen, mert néha elég bonyolult tud lenni a közlekedés, esetleg eligazodni a térképen valakinek, aki először jár Londonban. Ez fantasztikus. Nagyon figyelmesnek gondoltam, hiszen vannak lányok például, akik esetleg angoltudás, tapasztalat nélkül jönnek, és mivel általában már az érkezés napján castingok várnak, ez nagyon is figyelmes. Mondtam nekik, hogy nem lesz gond, könnyen el tudok igazodni a közlekedésben, a sok utazással kitapasztalod ezeket is, ami végtére nem nehéz, hiszen mindenhol ugyanazon a gondolatmeneten alapszik. :)

Ugyanígy a térkép! De itt, ők így szokták. Végül is nagyon örültem mert volt társaságom, és nagyon jól szórakoztunk. Tammyval ebédeltem először Londonban. Az első ebédem. Naná, hogy a Pret a manger lett a választás. Mindenhol, szó szerint mindenhol találni. Mindent megtalálsz benne. Leves, sali, tea, kávé, gyümölcshegyek, joghurt stb… Szóval ők egy egészséges ételeket forgalmazó cég, házi készítésű ételekkel. :) Sokszor a castingok körül vannak. Ha éhes voltam, 10 méteren belül biztos megjelent egy Pret. Ezt mindig megmosolyogtam. :)

Ezúttal nem egy hotelben szállásoltak el, hanem a londoni bookerem legjobb barátnőjénél. És hát a lakás… Mit mondhatnék, tökéletes volt. A szobámról nem is beszélve. :) Pár perc séta az ügynökség, a metró, minden 5-10 perc sétára. Mint mondtam, tökéletes. :)

Ja és Tammyval van egy szokásunk. Ugyanúgy öltözködünk! :D Már az első nap nagyot nevettünk, azt mondta, hogy megjött az ikertestvére. Ugyanaz a kötött, mentol színű pulcsi és szőrme mellény volt rajtunk farmerrel! Meg fotózkodtunk is együtt, annyira hasonlítottunk egymásra! Sokszor előfordult, hogy pont azt a ruhadarabot vettük fel, mint a másik, valamelyikünknek tuti volt olyan ruhadarabja, ami a másiknak is. :D
És mivel London, már az első hétben lekaptam a piros buszt és telefonfülkét. Na meg azokat a régi stílusú fekete taxikat ! :)

Akárhol vagyok mindig megkérdezem, hol érdemes vásárolni, mit érdemes megnézni stb… Ilyen információkkal sokkal könnyebb az élete egy külföldinek. :)

Például néha nagyon hiányoznak az ázsiai ízek, úgyhogy a bookeremmel, Tammy-val megbeszéltük (aki HongKongban született ) h majd beülünk egy isteni étterembe, a Wagamamába!!!

Az egyik castingom az ASOS-nak volt. Nagyon örültem neki, mert sokszor nézegetem őket online, és imádom a ruháikat. Azóta a casting óta rengeteget dolgoztunk együtt. Nagyon, nagyon örültem, mert a csapatot és az egész fotózás menetét imádom. Akik itt dolgoznak, olyanok már mint egy család. Ha egy modell beválik, akkor csak velük dolgoznak, vannak kisebb nagyobb frissítések, de a régi arcok mindig előkerülnek.
A második Asos munkám után úgy döntöttek, hogy a magazinban is helyet kapok egy másik modellel, egy divatanyagban. Azon a helyen fotóztunk, ahol egyszer Madonna tartotta a születésnapját. El tudom képzelni benne Madonnát, csak annyit mondhatok! :D

Az egyik Asos munka után, ami mindig 9-17óráig tart, el kellett mennem egy másik nagy cég, az Urban Outfitters castingjára. A kampányfotózásra kerestek két lányt és 2 fiút (tavaly Palvin Barbi volt a kampányarcuk – a szerk.). Gyorsan még a földszinten átcseréltem a magassarkút, és felmentem az emeletre. Éppen akkor fejezték be a lookboot fotózását. A fotós megnézett, beszélgettünk egy kicsit a csapattal, megnézték a könyvem, majd lefotóztak, és megköszönték, hogy eljöttem. Másnap megtudtam, hogy megkaptam. Felsikítottam örömömben, ugyanis az egész 5 napig fog tartani. 2 nap London ééés 3 nap Cipruuuus!

Ciprus nagyon közel áll hozzám, mivel az első külföldi utam, egyben első utam, mint modell Görögországhoz fűződik. Onnan utaztam át két napra Ciprusra, amikor a Harper`s Bazaar és Madame Figarónak dolgoztam a Vogue anyagom után. Szóval az első helyszín még London, Camden Town! Ez a hely majdnem olyan őrült, mint Tokióban Harajuku. Ez a legjobb hasonlat. Itt mindent megtalálni, iszonyatosan hangulatos. És a legstílusosabb, legőrültebb fiatalok törzshelye. London legegyedibb figurái, stílusai keverednek itt. A fotózás lényege a fiatalosság, a lazaság volt, mindenféle pózolás nélkül. A dolgunk nem volt nehéz, a ruhák, a helyszín, minden segített, hogy a lehető legjobb, leglazább formánkat adjuk. Ha élvezed a munkát, az a képeken is meglátszik.

Majd jött a második helyszín: Ciprus. A gépünk délután indult, és este 10-kor értük el a szállást, kicsivel több mint 4 órás repülőúttal és fél órás buszozással a reptértől. De nem akármilyen szállást! Mindenkinek külön kis villája volt, saját ùszómedencével. :) Olyan volt, mint egy kis város a városban. Amint megérkeztünk, lepakoltunk és átmentünk egy központi villába, ahol elképesztő vacsorával vártak minket. A csapat egy része már hajnalban ideutazott, például a fotós, hogy megnézzék a helyszíneket. Megvitattuk a holnapot és az azutánt, majd egy kis idő múlva azon kevesek, akik kidőltek a fáradságtól, vagy épp a bortól, elmentek, hogy kialudják magukat. Én ebbe a csapatba tartoztam. Nagyon álmos lettem éjfél körül, de lehet, hogy csak azért mert tudtam, hogy másnap hajnal 4-kor kezdünk.

Másnap korai volt a kezdés, átmentük a másik villába, smink, haj, kis reggeli és máris a buszban voltunk az első helyszínre tartva. Az egész kampány a forró nyárról szólt, bár Cipruson akkor még nem igazán tombolt a meleg. Két napja esett, pont a fotózás napján kezdett melegedni az idő, de hajnalban még mindig elég hűvös volt. Legtöbbször fürdőruhában voltunk, vagy nagyon lenge ruhákban, volt, hogy kicsit vacogtunk, de megérte. Én egész úton pörögtem! Imádtam a csapatot, a képeket, amiket ettünk, ahol voltunk. Ez a pár nap életem egyik legemlékezetesebb fotózása volt. Alig várom, hogy lássam majd a végeredményt! :)

És végre találkozhattam Kiss Tündével is, az Attractive kiscsalád egyik Londonban élő modelljével. Amint elértem a találkozóhelyünket, a Liverpool Street metróállomást már kilométerekről felismertem. Az arca elképesztő, na és a szája!!! Tünde, akarom a szádat! :D Mivel itt él, tudja hova érdemes menni, és ha London, akkor vintag! Elmentünk a Brick Lane-re és környékére, ami a vintage Mekkája! Ruhák, táskák, cipők, kiegészítők, és még sorolhatnám, potom árakon! Hétvégen mozdulni sem lehet, akkora a tömeg, rengeteg külföldivel. Külön látványosság, mikor a vásárlástól elfáradt emberek az út szélén ülve, a helyben frissen készített főtt ételeket (legyen kínai, arab, görög, olasz stb…) eszik. A villanypózna vezetékein ülő madarakhoz tudnám hasonlítani. :D

Egyik tesztfotózásom után megtudtam, hogy majdnem lett egy divatanyagom az I-D-nek, mert a tesztet, amit csináltam, megvették volna, de egy másik újság, a Volt megelőzte őket. Ezért is szeretem a teszteket. Mert sose tudhatod, végül hol landolnak a képek! ;)

És talán aminek a legjobban örültem, hogy egy napra is, de találkozhattam Vanival \ (Axente Vanessa – a szerk.), és az anyukájával! Olyan régen láttam, és alig vártam, hogy találkozzunk. Délelőtt beültünk egy jó kis angol reggelire, ahol Vanim meglepett engem a kedvenc sütimmel egyenesen Tokióból! Itt is elmondom: Imádlak Vani! Aztán elmentünk egy irtó gyors városnézésre, egy fincsi ebédre, ahol egy jót steakeztünk. Vanival a jelmondatunk: Az étel szent és sérthetetlen! :D Majd gyors szuvenírvásárlás következett. Az utolsó helyszín a London Bridge volt, ahonnan pár kattintás után Vaniéknak már rohanniuk is kellett a cuccaikért, majd a reptérre. Nem tudtunk sok időt együtt lenni, de nagyon jól esett még ez az egy nap is. Alig várom, hogy megint találkozzunk valahol. :)

Hát most így zajlanak nálam az események, csak remélni tudom, hogy nem hagytam ki semmi fontosat. Remélem, hogy nemsokára még több dologról számolhatok be nektek! ;)

Kattintsatok a képekért!

Kapcsolódó:

Barabás Heni Londont is meghódította

_blank>Nanushka show magyar topmodellekkel - VIDEÓ

_blank>Így kerültem Natalia Vodianova ügynökségéhez

_blank>Shiseido, Harper`s Bazaar és egy magyar modell

_blank>Magyar lány a New Yorker arca

Henit Cipruson fotózta az Urban Outfitters Mindent megtudhattok a magyar topmodell legfrissebb blogbejegyzéséből.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Gólyahír, babát vár a gyönyörű magyar modell: Axente Vanessa mesés fotóval jelentette be a baba érkezését

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője