Meleg párral kampányol a GAP

2012.május.10.

Köztudott, hogy a divatvilág kifinomult ízlésű tervezői, fotósai, stylistjai és modelljei közül többen vonzódnak saját nemükhöz.

Marc Jacobs látványa minden női szívet megdobogtat, annak ellenére, hogy a tervező nyíltan és büszkén vállalja, hogy meleg. A divatcégek reklámkampányaiban azonban csak ritkán találkozunk meleg párokkal. Mégis javuló tendenciáról beszélhetünk, az elmúlt években ugyanis kifejezetten törekednek rá a divatházak, hogy hirdetéseikkel az említett közönséget is megcélozzák.

Oliviero Toscani olasz fotóművész, aki a provokatív Benetton-kampányairól híres, próbálkozott már korábban homoszexuális párokat ábrázoló plakátokkal, a Dolce & Gabbana, a Cartier és az Abercrombie & Fitch is több alkalommal állt ki a melegek jogaiért, a reklámkampányokban és reklámfilmekben.

Nemrégiben a GAP is a melegeket támogató tábort erősíti: Los Angelesben, egy óriásplakáton Rory O`Malley és barátja, Gerold Schroeder szerepel, ketten egy szürke GAP pólóba bújva, a cég "Be Bright" kampánya részeként hirdetik a melegek büszkeségét.

Ez is érdekelhet

Kell egy sikkes köntös!

Kell egy sikkes köntös!

G-Életstílus

Extrém szélsebességű viharokat hoz a klímaváltozás Magyarországon

Extrém szélsebességű viharokat hoz a klímaváltozás Magyarországon

G-Életstílus

Hangulatzavarok léteznek, fontos és természetes rajtuk dolgozni: a Mélylevegő Projekt nem kezeli tabuként a problémákat

Hangulatzavarok léteznek, fontos és természetes rajtuk dolgozni: a Mélylevegő Projekt nem kezeli tabuként a problémákat