Meleg párral kampányol a GAP

2012. május 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Köztudott, hogy a divatvilág kifinomult ízlésű tervezői, fotósai, stylistjai és modelljei közül többen vonzódnak saját nemükhöz.

Marc Jacobs látványa minden női szívet megdobogtat, annak ellenére, hogy a tervező nyíltan és büszkén vállalja, hogy meleg. A divatcégek reklámkampányaiban azonban csak ritkán találkozunk meleg párokkal. Mégis javuló tendenciáról beszélhetünk, az elmúlt években ugyanis kifejezetten törekednek rá a divatházak, hogy hirdetéseikkel az említett közönséget is megcélozzák.

Oliviero Toscani olasz fotóművész, aki a provokatív Benetton-kampányairól híres, próbálkozott már korábban homoszexuális párokat ábrázoló plakátokkal, a Dolce & Gabbana, a Cartier és az Abercrombie & Fitch is több alkalommal állt ki a melegek jogaiért, a reklámkampányokban és reklámfilmekben.

Nemrégiben a GAP is a melegeket támogató tábort erősíti: Los Angelesben, egy óriásplakáton Rory O`Malley és barátja, Gerold Schroeder szerepel, ketten egy szürke GAP pólóba bújva, a cég "Be Bright" kampánya részeként hirdetik a melegek büszkeségét.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Közel 40 kilótól szabadult meg Bridget Fonda, így néz ki most a 61 éves színésznő

Közel 40 kilótól szabadult meg Bridget Fonda, így néz ki most a 61 éves színésznő

Nők a munka világában:Kihívás vagy lehetőség? (x)

Nők a munka világában:Kihívás vagy lehetőség? (x)

Balaton télen-nyáron: a hely, ahol egész évben szezon van (x)

Balaton télen-nyáron: a hely, ahol egész évben szezon van (x)

Illatba zárt önbizalom: két illat, ami újradefiniálja a luxust (x)

Illatba zárt önbizalom: két illat, ami újradefiniálja a luxust (x)

Visszatért a Lidl x Tisza cipő: mutatjuk, milyen ruha-cipő párosokkal működik igazán! (x)

Visszatért a Lidl x Tisza cipő: mutatjuk, milyen ruha-cipő párosokkal működik igazán! (x)