A Nonplus magyar divatmárka a szerénységet és a szeretetteljes létezést is divatba hozza

2024. június 9.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Épp tizenöt évvel ezelőtt, 2009 tavaszán az akkor még grafikusként és dekoratőrként alkotó Kiss Sarolta nagyot álmodott és ebből az álomból megszületett a NONPLUS divatmárka.

A Nonplus divatmárka 1tizenöt éves és a jubileumhoz Kiss sarolta egy dedikált kollekciót tervezett
A Nonplus divatmárka 1tizenöt éves és a jubileumhoz Kiss sarolta egy dedikált kollekciót tervezett
Fotó: Nonplus

A NONPLUS egy olyan márka, melynek neve azóta már egyet jelent a letisztult, minimalista és kényelmes stílussal, és ahol a középpontjában sosem az aktuális divatirányzatok, hanem a ruhákat viselő ember áll.

Minimalista stílus, ami örökre divat

Bár a kezdetek óta rengeteg dolog változott mind a hazai, mind a nemzetközi divat területén, a NONPLUS közben végig hű maradt “a kevesebb több” és a fenntartható divat alapelveihez és úgy fejlődött az évek alatt folyamatosan és organikusan, hogy közben reagált a világ változásaira is.

Nonplus Fifteen kollekció
Fotó: Nonplus

A #fifteen kollekcióban most a NONPLUS múltja és a jövője találkozik: a természetes, fenntartható alapanyagokat használó kollekció egésze minimál hangvételű, de a részletek frissek, frappánsak, vagányak és nagyvonalúak. A #fifteen kollekció kombinálja a tizenöt éve használt pamut futter anyagot az elegánsabb tencel és rayon anyaggal, a szitanyomással készült logót a vágott szélű foszlós reteszelt kivitellel. A finoman átgondolt és kivitelezett részletek összhatásával egyensúlyba került a kollekció darabjainak egésze.

A limitált kollekció logóját – ami monokróm és színes változatban, illetve dekonstruált formában is megjelenik a ruhákon és táskákon – , az egyik legsikeresebb magyar grafikusművész, Tábori-Simon José (Simon Says) tervezte.

6 divatpillanat Palvin Barbarától, ami méltatlanul kevés figyelmet kapott, pedig mind káprázatos

6 divatpillanat Palvin Barbarától, ami méltatlanul kevés figyelmet kapott, pedig mind káprázatos

„Nagyon fontos számomra, hogy a ruhák nyelvén közvetítsem a belső fejlődés, az önismereti út fontosságát, a szerénységet és a szeretetteljes létezést. Az örömteli élet tulajdonképpen mindannyiunk célja. Ennek egyik eszköze az öltözködésünk – ami e mögött van, az egyéni felfedezés. Ez a kollekció egy fontos állomás, ezért is lett „Harmony” a mottója, ami a ruhák belső címkéjén is megjelenik.” – mondta Saci a a #fifteen kollekció inspirációjáról.

Nonplus Fifteen kollekció
Fotó: Nonplus

A NONPLUS küldetése a jövőben is változatlan: olyan kiemelkedő minőségű, hordható és időtálló alapdarabokat alkotni, melyeknek célja viselőjük személyiségének kiemelése és a harmónia megteremtése.

Fotó: Kiss Lenke Dalocska Modelek: Dalma (Visage) és Panna Smink és haj: Elekes Kata Helyszín: Fabrik Stúdió

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A Vízöntő horoszkóp számára 2026 nyara mindent megváltoztathat

A Vízöntő horoszkóp számára 2026 nyara mindent megváltoztathat

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)