Az apa-lánya kapcsolat fontosságát hangsúlyozza a Barbie legújabb online kampánya

2020.május.13.

Videós kampányt indított a Barbie, hogy bemutassa az apa-lánya kapcsolat jelentőségét a lányok egészséges önértékelésének kialakításában. A kampányvideó egy valódi édesapa és lánya kapcsolatába nyújt bepillantást, hogy felhívja a szülők figyelmét a közös játék, a harmonikus kapcsolat fontosságára, amely elengedhetetlen a gyerekek kreativitásának fejlesztéséhez, valamint a lányok önmagukba vetett hitének erősítéséhez. A videó célja összhangban áll a Barbie többéves törekvésével, hogy a játék révén gazdagítsa a lányok érzelmi világát, segítse az egészséges énkép kialakulását, és megteremtse a sokrétű gondolkodásmód lehetőségét.

"A videóban valódi szereplőkkel, hétköznapi helyzeteken keresztül mutatjuk be a szülőkkel együtt töltött idő és a közös játék inspiráló hatását a fiatal lányokra. A kampánnyal arra szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a játék során kialakuló önismeret nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a gyerekek később kialakítsák egyéni érdeklődési körüket és elhiggyék, bármi lehet belőlük" – mondta el Török Kata, a Mattel magyarországi brand managere.

Az online kampány során a Mattel Dr. Linda Nielsennel, az amerikai Wake Forest University apa-lánya kapcsolatokat kutató pszichológusával működött együtt. A szakértő kiemelte, hogy azok a lányok, akiknek viszonya gyerekkortól kezdve kiegyensúlyozott és támogató édesapjukkal, kisebb arányban lesznek önbizalomhiányos felnőttek, valamint sokkal stabilabb emberi kapcsolatokat tudnak kialakítani. A tanulmány továbbá arra is rámutatott, hogy a harmonikus apa-lánya kötelék hatására a lányok nagyobb eséllyel végzik el az egyetemet, majd kerülnek magasabb pozícióba a karrierjük során.

A Barbie 1959 óta globális szinten dolgozik azon, hogy kinyissa az álmok és a valóságról alkotott elképzelések közötti, társadalmi konvencióknak köszönhetően zárva tartott kaput. Célja továbbá, hogy biztosítsa a lányok számára a szükséges erőforrásokat és támogatást, hogy elhiggyék magukról: bármi lehet belőlük. A mára több mint 200 hivatást felvonultató Barbie vállalása, hogy évente legalább 10 új ösztönző, inspiráló női példaképet mutasson be.

Ez is érdekelhet

Vitatkozni tudni kell, eláruljuk, hogy lehet jól csinálni

Vitatkozni tudni kell, eláruljuk, hogy lehet jól csinálni

Monitor

9 új könyv májusban, amit hiba lenne kihagynod

9 új könyv májusban, amit hiba lenne kihagynod

GLAMOUR Horoszkóp

A csillagjegyed elárulja, milyen anya leszel!

A csillagjegyed elárulja, milyen anya leszel!