Gigi Hadid tésztapartira hívta a barátait, és meg is itatta őket

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Coca-Cola új, Főzünk együtt? című kampánya a közös étkezéseknél létrejövő emberi kapcsolatokat ünnepli. Magyarországon a kampány arca az ismert gasztroblogger és televíziós műsorvezető, Fördős Zé, a nemzetközi kampányban pedig Gigi Hadid topmodell, gasztroblogger, influenszer szerepel.

Gigi Hadid tudja, mi kell egy szuper estéhez
Gigi Hadid tudja, mi kell egy szuper estéhez
Fotó: GLAMOUR

A Coca-Cola globális márkakampánya és platformja a közös étkezések varázsát és az ezek során létrejövő emberi kapcsolatokat állítja középpontba. Gigi Hadid bemutatja neked a varázslatos este receptjét is.

Gigi a barátaival varázsol

A kampány a közös étkezések egyszerű, de erőteljes kapcsolatteremtő erejét mutatja be, és arra ösztönzi az embereket, hogy minél gyakrabban jöjjenek össze másokkal. A kampány globális arca Gigi Hadid, az ismert modell, gasztroblogger és édesanya. A magyarországi kampány Fördős Zével, a televízióból is jól ismert gasztrobloggerrel, a Street Kitchen házigazdájával készül, egyebek mellett szponzorált receptvideókkal és országos nyereményjátékkal.

Gigi Hadid varázslatos estéket tölt a barátaival

„A Coca-Colánál régen felismertük, hogy az ételeknek, az étkezésnek milyen hatalmas, pozitív szerepe van a kapcsolatteremtésben. A kutatások azt mutatják, hogy az emberek szeretnék, ha gyakrabban tudnának együtt étkezni szeretteikkel, mert ilyenkor mélyebb kapcsolatokat tudnak kialakítani egymással.” - mondta Katerina Triskova, a magyarországi kampányért felelős márkamenedzser.

Főzzünk együtt? Naná!

„A kampánnyal arra inspiráljuk az embereket, hogy töltsék együtt az étkezés pillanatait. A kampányt arra a három egyszerű, alapvető összetevőre terveztük, amelyek szerintünk hozzájárulnak ahhoz, hogy a közös étkezés valóban élményszerű legyen: a pillanat, az étel és a Coca-Cola!" – mondta Katerina. A kampánnyal egy időben elindították az eddigi leghosszabb hazai promóciójukat is, amely hét hónapon keresztül, 2023 áprilisától októberig tart majd. Ez alatt az idő alatt kódfeltöltős játékban vehetsz részt, amelynek keretében Wolt-krediteket kaphatsz, és értékes SMEG konyhai termékeket nyerhetsz. A főnyeremény pedig egy közös főzés Fördős Zével a Street Kitchen stúdiójában.

Jobban szeretnéd érezni magad? Segítünk!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

„Azt hittem egy bicikliről, hogy te vagy” - A legviccesebb dolgok, amik kerekesszékesként történtek velem

„Azt hittem egy bicikliről, hogy te vagy” - A legviccesebb dolgok, amik kerekesszékesként történtek velem

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Ez az új illatpáros hihetetlenül érzéki - próbáljátok ki Ti is! (x)

Ez az új illatpáros hihetetlenül érzéki - próbáljátok ki Ti is! (x)

C-vitamin tippek – Így szedd, hogy fittebb légy (x)

C-vitamin tippek – Így szedd, hogy fittebb légy (x)

Nem is gondolnánk, milyen sok embernek segíthetünk plazmaadással (x)

Nem is gondolnánk, milyen sok embernek segíthetünk plazmaadással (x)

Hazai kikapcsolódásra vágysz? Mutatunk egy rejtett gyöngyszemet (x)

Hazai kikapcsolódásra vágysz? Mutatunk egy rejtett gyöngyszemet (x)