Miley Cyrus fontos üzenete a nőknek: „Légy önmagad, merj változni, és szeresd azt, aki vagy”
Szponzorált tartalom
A Maybelline New York mindig is a bátor önkifejezés szimbóluma volt. Most pedig új hangot kap. A márka új globális arca nem más, mint a félelmet nem ismerő zenei ikon, Miley Cyrus, aki nemcsak energiáját és látásmódját hozza, hanem új életet lehel a legendás „Maybe it’s Maybelline” dallamba is.
Ezeket láttad már?
Miley Cyrus és a világ első számú sminkmárkája új korszakot nyitnak a szépségápolásban. A kampány egyszerre nosztalgikus és formabontó: a zene és a smink találkozásából született meg egy új, határokat feszegető üzenet. A Maybelline New York és Miley Cyrus közös célja, hogy a szépség újra az önkifejezésről, a játékról és az önbizalomról szóljon.
A szépség nem szabály, hanem szabadság
Sandrine Jolly, a Maybelline New York globális márkaelnöke szerint Miley tökéletesen megtestesíti mindazt, amit a márka képvisel. „Miley több mint globális ikon – ő a modern szépség múzsája. Kreativitása és művészisége az erő és az érzékenység között táncol.” Mélyen személyes nézőpontot hoz a szépségbe, amely kifejező és érzelmes. Összetéveszthetetlen hangjával és látásmódjával ikonikus dallamunkat valami nyerssé, intimvé és erőteljesen tükrözővé alakítja ebben a Maybelline korszakban” – magyarázza Jolly.
A kampány 2025 szeptemberétől indult világszerte. Látható televízióban, digitális platformokon, közösségi médiában és az üzletekben is. Miley képviseli az új termékbevezetéseket is, köztük egy friss színpalettát és a márka virálissá vált slágertermékét, a Sky High szempillaspirált. „Azt hiszem, ez a kampány megmutatja, hogy a szépség folyékony, hogy az önbizalom millióféleképpen nézhet ki, és hogy mindezzel a születésedtől fogva rendelkeztél” – mondja Miley.
Újjászületett ikonikus dallam
Miley már gyerekként dúdolta a Maybelline dallamát. Most pedig ő maga adja hozzá a hangját. „Valami ennyire ikonikusat a magamévá tenni – ez egyszerre erőteljes és személyes. Ez a partnerség két alapvető részem egyesíti. A sminket nem lehet eltörölni a zenéből. A zenében van előadásmód és őszinteség – a smink mindkettőt erősíti."
„Így mondom el az igazamat szavak nélkül. A Maybelline osztja azt a hitemet, hogy a sminknek kifejezőnek, folyamatosan fejlődőnek kell lennie. A Maybelline-nel való partnerség, egy olyan márkával, amely értelmes értékeket, önkifejezést és játékosságot ünnepel, a legtermészetesebb illeszkedésnek tűnt az életemnek ebben a szakaszában”- magyarázza az énekesnő.
Miley, a szabadság hangja
A popikon évek óta meghatározó alakja a popkultúrának. A Flowers című dalával 2024-ben két GRAMMY-t nyert, és Beyoncéval közös country duettjéért is díjat kapott. De a zenén túl is inspiráló, a Happy Hippie Alapítvány és az Miley Cyrus Alapítvány fiatalokat, anyákat és közösségeket támogat. Ahogy ő maga is mondja, a szépség és az önkifejezés nem más, mint szabadság. Akár zenéről, akár sminkről van szó, Miley mindig ugyanazt üzeni: „légy önmagad, merj változni, és szeresd azt, aki vagy.”
Jó ügyeket támogatnak
A több mint 120 országban jelen lévő Maybelline New York mindig is az elérhető innováció híve volt. Technológiailag fejlett, könnyen használható és trendi kozmetikumokat kínál mindenkinek, aki szeret játszani a megjelenésével. Kövesd a Maybelline TikTok- és YouTube-csatornáját, hogy még többet megtudhass a márkáról, és egyszerűen elkészíthető sminktippeket is elleshess!
Próbáld ki te is a Maybelline New York ikonikus termékeit!