Tarolnak a nyugdíjasok a kampányokban

2015.január.9.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Tavaly is volt egy meghatározó idős modellhullám a márkák körében, és úgy tűnik, ez a tendencia az idénre sem csitult. És mi ennek kifejezetten örülünk.

Tarolnak a nyugdíjasok a kampányokban
Fotó: HediSlimane/SaintLaurent

Alig pár napja láthattuk, hogy a Céline egy 80 éves modellt választott kampánya arcának. Azonban az irodalmi ikon nem az egyetlen nyugdíjas korú hölgy, aki pózol divatháznak ebben a szezonban. A Saint Laurent Paris ugyancsak az idősebb generációban bízik.

Hedi Slimane a Saint Laurent Music Project kampányához fotózta a 70-es évek egyik klasszikus ikonját, Joni Mitchell folkénekest. Korábban már láthattunk a francia divatház zenei projektjében olyan arcokat, mint Ariel Pink, Courtney Love, Kim Gordon vagy Marilyn Manson, és most ehhez a díszes társasághoz csatlakozott Joni Mitchell, akit a tervező-fotográfus a dalszerző-énekes otthonában, Kaliforniában kapott lencsevégre.

A 71 éves legenda Saint Laurent tunikát, kalapot és személyre szabott bőrkabátot visel a fotókon. Reméljük, hogy még több hasonló, változatos kampányszerepeltetést láthatunk a közeljövőben.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Palvin Barbara olyan mesebeli helyen járt, ahova mi is azonnal regjegyet váltanánk

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője