Két generáció, egy álom és divat szeretetből – Anya-lánya brand robbantotta fel a TikTokot

2025. október 8.
A The Cube táskák sokféle stílusban elérhetők, alkalmazkodva a különböző célcsoportok igényeihez.
A The Cube táskák sokféle stílusban elérhetők, alkalmazkodva a különböző célcsoportok igényeihez.
Fotó: Courtesy of The Cube

Egyedi, fenntartható, kortalan, mégis friss és szuper trendi. Ezt testesíti meg Dankó Tünde és édesanyja közös táskamárkája, a The Cube, aminek egy darabja minden nő gardróbjában ott kellene, hogy legyen.

Dankó Tünde már kislánykorában is imádta a kézműves foglalkozásokat. Amikor édesanyja megtanította horgolni, egy új közös szenvedélyük született. A közös időtöltés közös biznisszé nőtte ki magát. A The Cube, „kocka” névre keresztelt táskamárkájuk minden darabját kézzel készítik, és szívüket-lelküket „horgolják” bele. Táskáik nemcsak azért különlegesek, mert egyediek, gyönyörűek és fenntarthatóak, hanem azért is, mert az anya-lánya kapcsolat erejét hirdetik: hogyan teremtünk meg és adunk át életre szóló értékeket nőként.

Milyen út vezetett a The Cube-ig, mivel foglalkoztál a márka építése előtt?

Mindig is vonzott a kreativitás és a kézműves dolgok világa, emellett kommunikáció és média szakon szereztem diplomát, így ezek a területek is nagyon közel állnak hozzám. A márka építése előtt főként közösségimédia menedzsmenttel és tartalomkészítéssel foglalkoztam, ami rengeteg tapasztalatot adott a vizuális megjelenés és a kommunikáció terén. Mindig is dédelgettem azt az álmomat, hogy egyszer saját márkát indítsak, ahol a kreativitásomat és az egyedi ötleteimet szabadon megvalósíthatom, és végül ez vezetett el a Cube-hoz.

A The Cube egy anya-lánya által alapított fenntartható kézműves táskamárka.
Fotó: Courtesy of The Cube

Anyukáddal közösen hoztátok létre. Hogy jött a közös vállalkozás ötlete? Milyen hatással van ez az anya-lánya kapcsolatotokra? Gondoltad volna, hogy egyszer üzlettársak lesztek?

A közös vállalkozás ötlete igazából természetesen jött, hiszen anyukám is mindig szeretett kézműveskedni, és kiskorom óta közösen foglalkozunk ilyen dolgokkal. Ő kezdett el horgolni, aztán megtanított engem is, és azóta együtt dolgozunk ezen a projekten. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer üzlettársak leszünk, de nagyon örülök neki, mert a közös munka még szorosabbá tette a kapcsolatunkat, és egy új, közös célt adott nekünk. Igazán különleges élmény így együtt alkotni és vállalkozni.

Mindenben együtt hoztok döntést, vagy inkább te vagy a „főnök”?

Alapvetően együtt döntünk, de mivel a vizuális megjelenés, marketing és kommunikáció az én területem, ezekben inkább én viszem a vezető szerepet. A kézműves részben viszont édesanyám tapasztalata és precizitása nélkül biztosan nem tartanánk itt.

Kortalan divat, amely szeretetből született - ez a The Cube
Fotó: Courtesy of The Cube

Miért választottátok a The Cube, „kocka” nevet?

A kocka formája számunkra egyszerre letisztult, modern és időtlen, és ez jól tükrözi a márka stílusát is. Emellett szerettem volna egy rövid, könnyen megjegyezhető nevet, ami nemcsak magyarul, hanem nemzetközi szinten is működik.

A fenntarthatóság hogyan jelenik meg a márka életében?

A táskáinkhoz 100%-ban újrahasznosított pólófonalat használunk, amely textilhulladékból készül, így minden darab környezetbarát választás is. A bőrtáskáinkhoz pedig nagy divatházak megmaradt bőrcafatait használjuk fel, amelyek prémium minőségűek, de a kukába kerülnének, így mi új életet adunk nekik. Nemcsak egyedi és tartós kiegészítők születnek, de hozzájárulunk a hulladék csökkentéséhez is.

glamour plusz ikon „El akarok költözni, de nincs hová”: a hazai lakáspiac női szemmel még elkeserítőbb

„El akarok költözni, de nincs hová”: a hazai lakáspiac női szemmel még elkeserítőbb

A személyes életedben mit jelent a fenntartható élet?

Igyekszem tudatosan élni, és próbálok inkább kevesebb, de minőségibb darabokat venni, illetve imádok turkálókban böngészni, mert ott aztán igazán különleges és történettel rendelkező ruhákra lehet bukkanni. Plusz természetesen ez is segít abban, hogy ne pazaroljak, és kicsit zöldebben éljek.

A termékek 100%-ban újrahasznosított anyagokból készülnek, kiemelve az esztétikumot és környezettudatosságot.
Fotó: Courtesy of The Cube

Kik a célközönségetek?

Nem szeretnénk egy szűk korosztályra vagy kategóriára korlátozni a táskáinkat, mert úgy gondoljuk, hogy bárki megtalálhatja bennük a saját stílusához illő darabot, legyen szó akár idősebb, akár fiatalabb vásárlóról is. Olyanoknak készítjük a táskáinkat, akik értékelik az egyedi, kézzel készült kiegészítőket és a fenntarthatóságot. Nyitottak vagyunk minden vásárlóra, nőkre és férfiakra egyaránt, hiszen egyre többen keresnek különleges, uniszex darabokat is.

Mi a márka missziója, hitvallása, mottója?

Abban hiszünk, hogy a divatnak nem kell pazarlónak lennie, és szeretnénk megmutatni, hogy a környezettudatosság és az esztétikum kéz a kézben járhat. Hitvallásunk, hogy minden apró lépés számít, és minden darabunk egy kis történetet hordoz magában, ezért is készítjük őket szeretettel, kézzel, prémium anyagokból. Konkrét mottónk nincsen, de ha lenne, akkor talán valahogy úgy hangzana, hogy

Minden darab egy történet, amit újraírunk.

Milyenek a visszajelzések, melyek a legnépszerűbb modellek?

Csak pozitív visszajelzéseket kaptunk eddig, ami elképesztően jó érzés! Úgy vesszük észre, hogy az embereknek nagyon tetszik, hogy kézzel készülnek a táskáink, és értékelik, hogy fenntartható anyagokat használunk hozzájuk.

Regisztációhoz kötött tartalom logo Ezt a cikket a Subscribe with Google jóvoltából olvashatod díjmentesen december 7-éig!

Jelenleg az első kollekciónkból a fekete Zserbó táska, illetve a nyári Cocktail kollekciónkból a Cosmo táska a legnépszerűbb darab a weboldalon. Nagyon örülünk és hálásak vagyunk a szeretetért, amit a táskáink kaptak – ez hatalmas erőt ad, hogy még több és jobb darabokat készítsünk.

A márka küldetése a divat és fenntarthatóság ötvözése, különleges és tartós kiegészítők létrehozása.
Fotó: Courtesy of The Cube

Milyen darabokkal készültetek az őszi-téli szezonra?

Most olyan táskákat készítünk, amik színekben is hozzák az őszi hangulatot, tehát inkább a melegebb, természetesebb árnyalatokra fogunk fókuszálni. Emellett nagyobb, „pakolósabb” darabokat is tervezünk, amik jól jönnek majd a suliba vagy a munkahelyre, amikor több mindent kell az embernek magával vinnie. Ezenkívül készülünk praktikus kiegészítőkkel is, amik az őszi, kicsit zsúfoltabb napokon nagyon hasznosak lehetnek majd.

Mit szeretnél adni azoknak a lányoknak-fiúknak, akik The Cube táskát hordanak?

Azt szeretnénk, hogy a Cube táska viselői ne csak egy egyszerű kiegészítőt kapjanak, hanem egy olyan darabot, ami kifejezi a személyiségüket és a stílusukat. Szeretnénk, hogy viselőik magabiztosan, egyedien és fenntartható módon lépjenek ki a világba.

glamour plusz ikon Filmbe zárt fény: Sutus Fanni, az analóg divatfotográfia egyik hazai úttörője

Filmbe zárt fény: Sutus Fanni, az analóg divatfotográfia egyik hazai úttörője

Mi adja a The Cube esszenciáját, különlegességét?

Az egyediség, a kézművesség és az, hogy minden darabban benne van a személyes figyelmünk és szeretetünk.

Nem tömegterméket árulunk, hanem olyan kiegészítőt, amit tényleg magadénak érzel.

A jövőbeli terveik között szerepel a kínálat bővítése és a nemzetközi piacon való megjelenés.
Fotó: Courtesy of The Cube

Mik a terveid a következő évekre?

A következő évekre szeretnénk tovább bővíteni a Cube kínálatát, új, izgalmas darabokat alkotni, amelyek még több stílust és funkciót hoznak a mindennapokba. Emellett célunk, hogy necsak itthon, hanem Európán belül is elérhetővé tegyük a táskáinkat, így még többen élvezhetik az általunk képviselt egyedi és fenntartható dizájnt.