magyar márka
Plusz | Divat
Miként formálja a minimalista divatirányzat a márkalogókat? - Beszélgetés Serfőző Péter brandstratégával
Plusz | Divat
A felemás zoknik pszichológiai ereje
Plusz | Divat
Az ókori görög mitológiából merít ihletet a fiatal ötvös mester, Atyafi Petra
Plusz | Divat
„Megéri lélegzetelállítónak lenni” - interjú Magdolna Veronika divattervezővel
Plusz | Divat
„Ahhoz, hogy valaki divatházzá tudjon válni, nem elég szép ruhákat tervezni és a közösségi médiában jól kommunikálni. Ennél sokkal több kell!” - interjú Baldaszti Péterrel, a Nanushka társtulajdonosával
UNICUM: Egy márka, ami a büszkeséget és a családot jelenti - interjú Zwack Sándorral
A cél, hogy a kesztyűs szakma újra felkerüljön az oktatási térképre - beszélgetés Hornicz Bernadettel, a Pécsi Kesztyű tulajdonosával
Vajon lehet ezer kilométerről igazgatni egy márkát? A Kamay Ko maradt Budapesten, alapítója Rómába költözött
Magyarországon a slow fashion trend még gyerekcipőben jár, de jó irányba haladunk - Beszélgetés Udvarnoki Eszterrel, a BASTION márka alapítójával
A magyar divatmárka, az Artista üzent neked: járj a saját utadon!
A magyar nők zseniálisak! Ez a márka megújította a babahordozást
Plusz | Divat
A magyar sneaker, ami már akkor is menő volt, amikor még nem is szabadott volna léteznie - a Tisza cipő sztori
Plusz | Divat
Károly király koronázásán és Erőss Zsolt lábán is ott volt a magyar cipőmanufaktúra bakancsa
Plusz | Életmód
Három magyar fiútestvér, akik sikeres bizniszt építettek a családi örökségre és a hévízi gyógyiszapra
Divathírek
A magyar design menő! Imádnivaló pop-up üzlet nyílt az Etele Plázában
Divathírek