magyar márka

„Ahhoz, hogy valaki divatházzá tudjon válni, nem elég szép ruhákat tervezni és a közösségi médiában jól kommunikálni. Ennél sokkal több kell!” - interjú Baldaszti Péterrel, a Nanushka társtulajdonosával Plusz | Divat

glamour plusz ikon „Ahhoz, hogy valaki divatházzá tudjon válni, nem elég szép ruhákat tervezni és a közösségi médiában jól kommunikálni. Ennél sokkal több kell!” - interjú Baldaszti Péterrel, a Nanushka társtulajdonosával

UNICUM: Egy márka, ami a büszkeséget és a családot jelenti - interjú Zwack Sándorral Plusz | Aktuális

glamour plusz ikon UNICUM: Egy márka, ami a büszkeséget és a családot jelenti - interjú Zwack Sándorral

A cél, hogy a kesztyűs szakma újra felkerüljön az oktatási térképre - beszélgetés Hornicz Bernadettel, a Pécsi Kesztyű tulajdonosával Plusz | Divat

glamour plusz ikon A cél, hogy a kesztyűs szakma újra felkerüljön az oktatási térképre - beszélgetés Hornicz Bernadettel, a Pécsi Kesztyű tulajdonosával

Vajon lehet ezer kilométerről igazgatni egy márkát? A Kamay Ko maradt Budapesten, alapítója Rómába költözött Plusz | Divat

glamour plusz ikon Vajon lehet ezer kilométerről igazgatni egy márkát? A Kamay Ko maradt Budapesten, alapítója Rómába költözött

Magyarországon a slow fashion trend még gyerekcipőben jár, de jó irányba haladunk - Beszélgetés Udvarnoki Eszterrel, a BASTION márka alapítójával Plusz | Divat

glamour plusz ikon Magyarországon a slow fashion trend még gyerekcipőben jár, de jó irányba haladunk - Beszélgetés Udvarnoki Eszterrel, a BASTION márka alapítójával

A magyar divatmárka, az Artista üzent neked: járj a saját utadon! Divathírek

A magyar divatmárka, az Artista üzent neked: járj a saját utadon!