A hozzád legközelebb lévő öt ember átlaga vagy - Ideje rendet tenned az életedben!

Sorozatunkban Manhalt Dóra a kineziológia módszerének segítségével mutatja meg, hogyan nézz rá más nézőpontból az életedre, hogyan hozd ki magadból a legtöbbet, hogyan hallgass a belső hangodra annak érdekében, hogy egy teljesebb és boldogabb életet élhess. Ezúttal abban segít, hogyan lehet a jelenleginél jóval nagyobb rend és harmónia az életedben.

Kezdd el ma a változtatást! A tippek segíteni fognak
Kezdd el ma a változtatást! A tippek segíteni fognak
Fotó: Getty Images

Tegyél rendet az életedben! Jó párszor hallottad már ezt a mondatot, mégis olyan távolinak, érthetetlennek, megvalósíthatatlannak hangzik ez a mondat? Az életmódváltás a gondolkodásod megváltoztatásával kezdődik! Érezted már úgy, hogy teljes a káosz körülötted, vagy épp benned? Hogy jól jönne valami útmutató, hogyan is csinálj rendet lépésről-lépésre? Itt jön a segítség!

Mindannyian vágyunk a harmóniára, a kiegyensúlyozott mindennapokra. Amikor tudunk fókuszáltak lenni, de jut idő és figyelem a pihenésre, a kikapcsolódásra is. Az állapot elérhető, mutatjuk hogyan!

Így változtass lépésről lépésre:

  1. Szelektálj a gardróbodban és az otthonodban! Rengeteg olyan tárgyat, ruhát, emléket őrzünk, amiről tudjuk, hogy már rég ki kellett volna dobjuk. Amellett, hogy foglalja a helyet, energetikailag is a múltban tart. Itt az ideje megválni tőlük, hogy legyen helye az újnak - minden értelemben. Amikor reggel bemész a gardróbba, vagy kinyitod a szekrényajtót, nem mindegy, mit látsz benne. A káoszt vagy a rendet, és ezzel együtt a lehetőségeidet? Ez a napindítód, ami alapjaiban határozza meg, milyen kedvvel indulsz útnak. Amilyen a gardróbod, olyan az életed! Ha csak azokat a darabokat tartod meg, amiről tudod, hogy jól áll és szereted, már attól nőni fog az önbizalmad. Ez is egyfajta elengedési folyamat. Meg kell rá érni lelkileg, viszont a megkönnyebbülés és felszabadulás érzését is meg tudja hozni.
  2. Eljött az ideje, hogy megvizsgáld az emberi kapcsolataidat. Tiszta fejjel próbáld végiggondolni, kik azok, akiknek már nem jó a közelében lenni. Akik mindig csak panaszkodnak, kritizálnak, vagy épp csak magukkal foglalkoznak. A hozzád legközelebb lévő öt ember átlaga vagy. Nézd meg ki ez az öt ember és változtass, ha nem tetszik, amit látsz. Tudnod kell, hogy az emberek egész életünkben cserélődnek körülöttünk. Nincs olyan ember, aki mellettünk lesz az első perctől kezdve az utolsóig! Mindenki meghatározott ideig szegődik csak mellénk, a kapcsolatok ideje véges.
  3. Rengeteg múlik az időbeosztásodon. Vedd meg végre azt a naptárat, töltsd le az applikációt a telefonodra, és jegyezz fel mindent, amit el kell intézned. Próbáld megszerkeszteni, egymáshoz illeszteni a programokat helyszín, határidő és a terhelhetőséged alapján. Fontos, hogy ne csak magunkban soroljuk a feladatokat, hanem leírva, rendszerezve is lássuk őket. Ha ez így van, akkor sokkal nagyobb lesz az esélye, hogy el is tudod végezni őket.
  4. A legtöbb embernek érdemes a munka terén is alaposan körbenéznie. Mi a célod a munkáddal? Hova szeretnél eljutni? Hogy lehet ezt megvalósítani? Itt képzeled el magam 5-10-15 év múlva is? Kellőképpen megbecsültnek érzed magad? Tudsz lelkes lenni reggel, amikor fel kell kelni, hogy munkába indulj? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket illik magunknak időről-időre feltenni. Az őszinte megválaszolásuk tisztább helyeztet fog teremteni. Nem biztos hogy egyszerűbbet, de hogy tisztább lesz, az biztos!
  5. Eljött az ideje, hogy végre felhagyj a rossz szokásaiddal - legyen az bármi. Pontosan tudod, mi az, ami elviszi a figyelmedet, az idődet, a pénzedet. Fel kell számolni a függő helyzetekkel, amint csak lehet, hogy fellélegezhess. Hogy akarsz megkönnyebbülten élni, ha a rossz szokások rabja vagy? A kettő nem fér meg egymás mellett. A választás a tiéd! Amelyiket élteted, az fogja meghatározni az életed.
  6. A megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztás, a minőségi alvásidő, a friss levegőn eltöltött pillanatok, a lehetőségekhez képest legtisztább élelmiszerek fogyasztása, a légzésed milyensége, a szexuális életed, az izmaid nyújtása és helyes igénybevétele felel a testi jóllétedért. Azért, hogyan érzed magad a fizikai testedben. Millió módszer közül választhatsz, akár a helyes táplálkozás, vagy a testhezálló mozgásforma kiválasztása legyen a cél. Élj ezekkel a lehetőségekkel. Van olyan, ami nálad is beválik, csak keresd, próbálgasd és használd őket!
  7. A fizikai jóllét mellett a lelki egészségünk visszaállítása is legalább olyan fontos. Ennek ismertető jegyei, hogy van bennünk egyfajta szeretet és elfogadás önmagunk és a családunk irányába. Vannak céljaink, terveink, tudunk kapcsolódni másokhoz, merünk kommunikálni, döntéseket hozni, lépni. Megtanuljuk kezelni az érzéseinket, hangulatainkat. Az vagy, amit gondolsz magadról, amilyen a belső párbeszéded magaddal. Ha folyton csak a kifogásokat gyártod, és ezeket mantrázod magadnak, akkor valóban nem fogsz ennek nekiállni soha.

A módszer, amivel újra megszereted önmagadat: ismerd meg a tükörgyakorlatot!

Ne add fel!

A legfontosabb kérdés ebben a helyzetben talán az: adsz-e magadnak esélyt arra, hogy jobban legyél? És igen, ez változással, olykor áldozattal és munkával fog járni. De ha végiggondolod, a jelenlegi, nem túl idillikus állapot „kialakításában” is sok munkád van. Éveket töltöttél azzal, hogy az legyen ami most van. Miből gondolod, hogy sokkal egyszerűbb visszájára fordítani a dolgokat?

Nem vagy egyedül a folyamatban. Mindig lehet melletted valaki, aki segít és támogat téged, hogy elérd a célod. Kezdd el még ma!

Önmagadon dolgozni a legnagyobb befektetés, ezek a cikkek segítenek majd:

Ez is érdekelhet

A kielégítő szex 10 alapszabálya

A kielégítő szex 10 alapszabálya

Monitor

20 sztár, akikről el is felejtetted, hogy szerepelnek a Jóbarátokban

20 sztár, akikről el is felejtetted, hogy szerepelnek a Jóbarátokban

Szépséghírek

Így néz ki Jennifer Lopez smink nélkül: bemutatta a reggeli bőrápolási rutinját

Így néz ki Jennifer Lopez smink nélkül: bemutatta a reggeli bőrápolási rutinját