Adamek Alma

Adamek Alma

Újságíró

18 év szakmai tapasztalat
7 éve a Glamournál

Közel húsz éve dolgozom a ruha-és textiliparban, ahol újságírói munkám mellett senior szakértőként és kommunikációs szakemberként is tevékenykedem. Munkám középpontjában a divat társadalmi és kulturális hatásai, a fenntarthatóság és a körkörös gazdaságra való átállás lehetőségei állnak, valamint ágazati elemzések készítése a divat, a design, a formatervezés, a kortárs művészetek és a szépségipar területén. Pályafutásom során számos magyar márka kommunikációs és marketingtevékenységét támogattam, elsősorban stratégiai tanácsadás és konzultáció révén.

Legfrissebb cikkeim:

Digitális demencia kora: hivatalosan is ellustult az agyunk Plusz | Aktuális

glamour plusz ikon Digitális demencia kora: hivatalosan is ellustult az agyunk

Felerősíti a fiatal roma nők hangját a Romaversitas Plusz | Aktuális

glamour plusz ikon Felerősíti a fiatal roma nők hangját a Romaversitas

Reneszánszukat élik a pláza-márkák Plusz | Divat

glamour plusz ikon Reneszánszukat élik a pláza-márkák

Csak marketingfogás, vagy valóban új irány az etikus divat? Plusz | Divat

glamour plusz ikon Csak marketingfogás, vagy valóban új irány az etikus divat?

Abodi Dóra: A művészetekben sokan nem akarnak megújulni, én viszont örök elégedetlen vagyok Plusz | Divat

glamour plusz ikon Abodi Dóra: A művészetekben sokan nem akarnak megújulni, én viszont örök elégedetlen vagyok

„Ahhoz, hogy valaki divatházzá tudjon válni, nem elég szép ruhákat tervezni és a közösségi médiában jól kommunikálni. Ennél sokkal több kell!” - interjú Baldaszti Péterrel, a Nanushka társtulajdonosával Plusz | Divat

glamour plusz ikon „Ahhoz, hogy valaki divatházzá tudjon válni, nem elég szép ruhákat tervezni és a közösségi médiában jól kommunikálni. Ennél sokkal több kell!” - interjú Baldaszti Péterrel, a Nanushka társtulajdonosával